השוק

חברת הענק מקצצת 700 עובדים: גם בישראל צפויים פיטורים?

סיילספורס העולמית מפטרת כ-700 עובדים, או בערך 1% מכוח העבודה העולמי שלה, כך על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל. עדיין לא ברור אם צפויה פגיעה בעובדים בישראל
מערכת ice | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, shutterstock)
סיילספורס, חברת התוכנה האמריקאית שעוסקת בשירותי מחשוב ענן ומספקת שירותי תוכנה כשירות לניהול קשרי לקוחות וכן פלטפורמת פיתוח לאפליקציות עסקיות עבור ארגונים, דרך רשת האינטרנט, מפטרת כ-700 עובדים, או בערך 1% מכוח העבודה העולמי שלה, כך על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל ביום שישי.
עם זאת, הדו"ח הוסיף כי ל-Salesforce עדיין יש 1,000 משרות פתוחות ברחבי החברה, מה שמרמז שהמהלך יכול להיות יותר התאמה שגרתית של כוח העבודה של החברה, נכתב בדו"ח, בציטוט מקור.

פיטורי העובדים מהמשרות השונות מגיע בעקבות גל של פיטורים טכנולוגיים בארצות הברית לאחר שהתעשייה קיבלה עובדים רבים במהלך המגיפה, כולל בקרב ענק כמו אמזון וגוגל. Salesforce לא הגיבה לבקשת רויטרס להגיב על הדיווח. עדיין לא ידוע אם וכמה עובדים מישראל ייפגעו.
מוקדם יותר השבוע, איביי הודיעה כי תקצץ כ-1,000 תפקידים, או כ-9% מכוח העבודה הנוכחי שלה, בעוד שמיקרוסופט הודיעה שהיא תשחרר 1,900 עובדים ב-Activision Blizzard ו-Xbox. סיילספורס כבר צמצמה את כוח האדם שלה בשנה שעברה, כאשר היא הורידה משרות ב-10% וסגרה כמה משרדים, לאחר שגיוס עובדים מהיר במגפה הותירה אותה עם כוח עבודה נפוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה