בחירות 2022

ח"כ ולדימיר בליאק: "עשינו הכל כדי שמרצ והעבודה יתאחדו"

עוד אמר הנציג של "יש עתיד" כי: "האתגר הגדול שלנו בשנים הקרובות הוא לצאת מהמשחק הגושי, הוא יפרק את החברה הישראלית, זה מפרק אותנו מבפנים ואנחנו חייבים לצאת מזה" 
דוד זולדן | 
ולדימיר בליאק (צילום חי ברון)
ח"כ ולדימיר בליאק (יש עתיד) התראיין בתכניתו של אראל סג"ל ותקף את מפלגות הגוש. מנגד, במפלגת העבודה תקפו בחריפות את יו"ר יש עתיד וראש הממשלה יאיר לפיד ושילחו בו חיצי ביקורת על התנהלותו כראש הגוש.
"זה לא סוד שעשינו הכל כדי שמרצ והעבודה יתאחדו", אמר ח"כ בליאק בפתח דבריו, "מיכאלי לקחה פוזיציה אחרת. אנחנו מכירים בזה שיש סטייה בסטטיסטיקה, ולכן העברנו מסר לכל הפעילים שלנו, שאם הם פוגשים מצביעי מרצ, לא שכנענו אותם להצביע יש עתיד. ההוראה שלנו הייתה מאוד ברורה. לקחנו בחשבון את הסטייה וניסינו לא לפגוע בהם. בתוך המנדטים שמרצ קיבלה יש מנדט אחד לפחות שלנו של אנשים שהצביעו בצורה אסטרטגית". 
"הצלחנו לשכנע 850 אלף איש להצביע ליש עתיד", הוסיף, "אם היינו משכנעים עוד 200 אלף איש היינו במקום אחר. האתגר הגדול שלנו בשנים הקרובות הוא לצאת מהמשחק הגושי, הוא יפרק את החברה הישראלית, זה מפרק אותנו מבפנים ואנחנו חייבים לצאת מזה. אני רוצה לרכוש יכולת לדבר עם כולם, זה האתגר שלנו. לא יהיה לנו הפעם גוש כי השותפים שלנו בחרו אחרת, אנו מכירים את המושג לשרת את העם באופוזיציה, אנחנו לא כאלה, נתמוך בהחלטות הטובות של הממשלה ובכל מה שמסוכן אנחנו נילחם". 
לאחר מכן הגיב בליאק לסוגיית מפלגת בל"ד והאם הייתה חלק מתכנון להקמת ממשלה, והשיב כי "מעולם לא. לא ביקשנו לפסול את בל"ד כי לא ראינו שקרה משהו חדש מאז הפסיקה האחרונה של בג"צ. הליכוד ברחו מכל עניין הפסילה. היינו בחברה הערבית עם כל הפעילים שלנו באופן מאוד משמעותי, גם כדי לעודד את ההצבעה. אנחנו מאוד שמחים שבל"ד לא עברה כי הכנסת תהיה טובה יותר ככה. לא עזרנו לבל"ד, זה קשקוש מקושקש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה