בחירות 2022

עמית סגל מכריע: "איילת שקד זרקה את הנדל"

מלחמת "הקרדיט" בין איילת שקד ויועז הנדל מי יזם את הפירוק של "הרוח הציונית" לא נגמרת, אך לעמית סגל, הכתב הפוליטי של N12, יש את התשובה - שקד היא זו שלחצה על ההדק
מערכת ice |  1
עמית סגל ואיילת שקד (צילום פלאש 90)
על רקע הפירוק השותפות הפוליטית של רשימת "הרוח הציונית" והוויכוח בין איילת שקד ויועז הנדל מי זה שפירק את החבילה, עמית סגל כבר יודע את התשובה – "זה באמת לא כל כך חשוב, אבל למען הפרוטוקול ההיסטורי שקד זרקה את הנדל". הפרשן הפוליטי דיבר בחדשות הבוקר עם ניב רסקין וזה מה שהיה לו לומר על איילת שקד על רקע סערת פירוק השותפות עם הנדל.

לדברי הפרשן הפוליטי, פירוק השותפות יש משמעות אחרת ממה שחושבים – "לאירוע שקרה הלילה יש משמעות גדולה. לא כל כך בגלל שקד והנדל, אלא בגלל השאלה האם האירוע הזה יכול לשרוף קולות ולמי. נניח ושקד רצה ולא עוברת, עכשיו כשהיא רצה על מצע ברור שתחבור לנתניהו ל-61, אז שריפת הקולות תועיל מאוד לבני גנץ ויאיר לפיד. לעומת זאת, אם היא איכשהו עוברת את אחוז החסימה, ולדעתי היא תרוץ בראש הבית היהודי ולא הרוח הציונית או ימינה, היא תצרף ותחבור ותזכיר נשכחות לציבור הלאומי, תבקש סליחה וחרטה, זה יכול להשלים לנתניהו את ה-61".
 
סגל התייחס לכך שבכל מערכת בחירות נתניהו חייב למצוא שותף פחות מחויב אליו והפעם זו יכולה להיות שקד למרות סלידתו ממנה – "נתניהו מוצא את עצמו שוב, בעוד פיתול מופרע של ההיסטוריה הפוליטית שלנו, כשהוא צריך לקוות להצלחתה של זאת שהוא כל כך מתעב. עד עכשיו המסקנה מהסיבובים הקודמים זה שנתניהו מתקשה מאוד להגיע ל-61 בלי המפלגה שהיא פחות מחויבת אליו. רצה הגודל, ההיסטוריה והקארמה, והפעם זאת איילת שקד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עמית סגל מכשיר את הנוכלת !!! (ל"ת)
    אסף 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור