תקשורת ומדיה

עמית סגל: בן גביר פיצח את הקוד של כספת החדשות

בטור השבועי שלו ב'ידיעות אחרונות' מביא הפרשן הפוליטי ניתוח החורג מהבון־טון התקשורתי, לפיו הסיקור המאסיבי לו זוכה בן גביר נובע מיכולתו לייצר כותרות במקום ממידת ההשפעה שלו על הפוליטיקה בישראל
מערכת ice | 
עמית סגל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
הפרשן הפוליטי של חדשות 12, עמית סגל, טוען הבוקר (שישי) בטור השבועי שלו ב'ידיעות אחרונות' שהסיקור לו זוכה יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הולם את מידת ההשפעה והפופולריות שלו בישראל - ואינו נהנה מסיקור יתר רק בשל יכולתו לייצר כותרות סנצסציוניות, כפי שמרבים לטעון. 
 
סגל כותב: "מצלמות מלוות את בן גביר עוד מנערותו, ללא שום הלימה למידת השפעתו (...) לא היה כתב מתנחלים או משטרה אחד שלא זכה לעסוק בו ובתנועתו עשרות פעמים. הוא פיצח את הקוד של הכספת, מצא את התבנית שבה נאפות החדשות. לעתים היה להן טעם לוואי של ספין תקשורתי, אבל זו אנה אשמת המאפייה שלו אלא של לקוחותיו הלהוטים", סוקר סגל את יכולותיו התקשורתיות של בן גביר ולאחר מכן טוען: "צחוק הגורל הוא שדווקא עכשיו, לראשונה אי פעם, הסיקור המאסיבי תואם לחלוטין את מימדי התופעה בחיים עצמם. בן גביר עומד בראש תנועה שמושכת מאות אלפי מצביעים, באזורי חיוג שהימין לא ביקר בהם שנים". 
דוגמה ליכולותיו של בן גביר להלהיט את התקשורת קיבלנו השבוע לאחר שביקר בתיכון בליך שברמת גן והתקבל בקריאות "שיישרף לכם הכפר" על ידי התלמידים - דבר שעורר סערה תקשורתית גדולה. התקשורת, חברי הכנסת וראש עיריית רמת גן סיקרו בהרחבה את האירוע - אף על פי שהמפגש עם נציגי המפלגות בתיכון בליך טרם הבחירות הוא בגדר מסורת ותיקה.
עמליה דואק, כתבת חדשות 12, כתבה אתמול בחשבון האינסטגרם שלה: "בטח ראיתם את הסערה הציבורית על זה שבן גביר הגיע לתיכון בליך ולצופים התקבל בתשואות. אם פספסתם אז הינה לפניכם", בשלב זה דואק צירפה סרטון שמרכז את האירועים והתשואות שקיבל בן גביר מהנערים. "אז לכל המצקצקים, אותם תיכוניסטים ממש לא צריכים את ההנהלה של תיכון בליך או את אולפני החדשות כדי להיחשף לתכנים של בן גביר. הסרטונים שלו בטיקטוק זוכים למאות אלפי צפיות. אבל העיקר שיש את מי להאשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה