בחירות 2022

איתמר בן גביר על הכוונת: הקמפיין של מרצ נמשך

במרצ ממשיכים בקמפיין המתוקשר נגד בן גביר ונדמה שלא עובר יום בלי ששמו של מנהיג הימין הקיצוני בישראל יהיה שגור בפניהם 
דוד זולדן |  1
זהבה גלאון, איתמר בן גביר (צילום פייסבוק/ זהבה גלאון, פלאש 90/ יונתן זינדל)
מפלגת מרצ בתגובה לדבריו של בן גביר כי "תמונת הרב כהנא תישאר תלויה בביתי". ״זה לא מפתיע שלבן גביר תלויה בבית תמונה של האיש שלקח את חוקי הנאצים וניסה לחוקק אותם בישראל. זה המודל שלו וזה מה שהוא רוצה לעשות פה. טרנספר, הפרדה בבריכות שחיה, מערכת חינוך ״נקיה״ מערבים וטרנספר. אליו ביבי חבר״.
כאמור, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר נשאל בתכניתו של אמנון לוי על ידי כתב ערוץ 13 אריק וייס: "מדוע כל ספרי הרב כהנא, ממלאים את ספריית ביתך ותמונת הרב כהנא מתנוססת על קירות ביתך והאם תמונה זאת לא ממחישה שאתה מבקש לגרש את כל הערבים?", תשובתו של בן גביר עוררה סערה באולפן. 

וייס שאל את ח"כ בן גביר האם יסיר התמונה מקירות הבית ובתגובה הטיח בן גביר בוייס וברוך קרא שהצטרף למתקפה נגדו כי: "מה שמדהים אותי שאתם אנשים מאוד קיצוניים, אתם לא מסוגלים להכיל מורכבות. שאלתם אותי על הרב כהנא, התמונה שלו אצלי בבית, כן אני חושב שהוא היה גיבור כשנלחם למען יהודי ברית המועצות וכן אני חושב שהוא היה גיבור כשנלחם באנטישמיות בארצות הברית וגם הציע עונש מוות למחבלים, אבל ולא יעזור שקטעו אותי, כן, אני לא תומך בלגרש את כל הערבים ואמרתי אין ספור פעמים שאני לא בדעת הרב כהנא לעשות חופים נפרדים".
לשאלת וייס האם הדיבורים על גירוש מחבלים ולא כל הערבים לא נועדו לגרום לכך שלא ניתן יהיה לפסול אותו השיב, "לא, אני יודע שהמאבק שלי היום הוא במחבלים, במי שזורק בקבוקי תבערה על חיילי צה"ל", או אז אמר וייס: "זה המאבק של כולנו" ועל כך השיב בן גביר: "אז תצביע עוצמה יהודית".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי אוי אוי
    הרבי נחמן 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר בקונצנזוס ובעצם הוא מביע את דעת הרוב. מרצ הם הקיצוניים שבקיצוניים,הסמול המטורלל.אין עוד זמן רב לשמוע את הקשקשת שלהם.
    סגור