בחירות 2022

נתניהו זועם: "לפיד וגנץ נרדמו בשמירה, הסכם הגרעין מסוכן"

לקראת חתימת הסכם הגרעין: לשכת ראש הממשלה לשעבר נתניהו פנתה ללשכת לפיד כדי לתאם ביניהם עדכון ביטחוני. פגישת העדכון תתקיים מחר ב- 17:00 בלשכת ראש הממשלה בירושלים

מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, שריה דיאמנט)
נתניהו נגד לפיד וגנץ: ״נרדמו בשמירה ואפשרו לאיראן להגיע להסכם שמסכן את עתידנו״ ״בשנה האחרונה לפיד וגנץ זנחו לחלוטין את המאבק הציבורי נגד הסכם הגרעין עם איראן. במשך 12 שנה נאבקנו בנחישות בהסכם הזה ואף הבאנו את ארה"ב לסגת ממנו. אבל בשנה היחידה שלהם בשלטון, לפיד וגנץ נרדמו בשמירה ואפשרו לארה"ב ואיראן להגיע להסכם גרעין שמסכן את עתידנו.
 
הם פשוט לא עשו כלום כדי ללחוץ על הממשל האמריקני לא לחתום על ההסכם הזה. בניגוד לנו - הם לא הלכו לקונגרס, לא הלכו לאו"ם,  לא ניהלו מסע הסברה תקיף בתקשורת העולמית. אחרי שארה"ב כבר סיכמה עם איראן את עיקרי ההסכם, רק אז לפיד וגנץ נזכרו להתעורר. מאוחר מדיי, מעט מדיי. אוזלת היד של לפיד וגנץ תיזכר בהיסטוריה כמחדל הגרעין האיראני.
אין דוגמה טובה יותר לאוזלת יד זו, מאשר העובדה שבנט 'השר לענייני איראן' שלפיד מינה, נופש כעת באיטליה, ערב חתימת ההסכם, ועוד באיזור בלי קליטה. ככה לא נלחמים בסכנה קיומית. ככה לא שומרים על ישראל. אני מתחייב בפניכם, אזרחי ישראל: לאחר שננצח בבחירות, נפעל בכל דרך נגד ההסכם הזה. לעולם לא אתן לאיראן להשיג נשק גרעיני״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נוכל ארור שרק בגללו פרויקט הגרעין האיראני התקדם משמעותי (ל"ת)
    שמש 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הנאשם בשוחד שקרס מול הגרעין האירני מדבר?
    פזית 08/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היו לאבו יאיר 1000 הזדמנויות להפציץ. בחר להפציץ רק בטוויטר. כמו תמיד.... הכל רעש וצלצולים.
    סגור