בחירות 2022

סכסוך בין פורשי ימינה? "חושבת רק על עתידה הפוליטי"

ח"כ מתן כהנא מצטרף למחנה הממלכתי של גנץ, ותוקף את חברתו למפלגה לשעבר עידית סילמן. וגם, האם היה אומר כך אם היה רץ עם שקד?
מערכת ice |  3
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יהונתן זינדל, freepik)
בתחילת השבוע שעבר סגר חבר הכנסת מתן כהנא את מקומו ברשימת "המחנה הממלכתי" בראשות שר הביטחון בני גנץ, יחד עם שר המשפטים גדעון סער והרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט. בהתחשב בראיון שנתן בסוף השבוע לאמיר אטינגר בישראל היום, קשה לזהות שפעם היה במפלגת "ימינה", ושאף להקים ממשלת ימין בראשות נתניהו. 
"נתניהו עשה דברים גדולים ויפים, אבל היום הוא גורר אותנו משיקוליו האישיים פעם אחר פעם לבחירות." אומר כהנא לאטינגר, תוך שהוא מאמץ את הטרמינולוגיה המוכרת של מחנה רק-לא-ביבי. "יש פה אדם עם שלושה כתבי אישום לא יכול להיות שאדם כזה יקים ממשלה".

מה שונה מהבחירות הקודמות שאל אותו אטינגר, וכהנא ענה כי "המצב הקצין. ברמה הערכית יש פה בן אדם שלא טובת המדינה עומדת לנגד עיניו, אלא טובתו האישית. נוכחותו הפוליטית תוקעת את ישראל. לכן צריך להתקדם ולהקים ממשלה בלעדיו".
על חברתו למפלגה לשעבר ח"כ עידית סילמן, שכזכור פרשה מהקואליציה והאיצה את ההליכה לבחירות, כהנא אומר: "סילמן פירקה את הממשלה הזו בשביל עתיד פוליטי. התירוץ שלה היה הסיפור של החמץ – הרי זה חרטוט, היו אותם נוהלי חמץ כמו בממשלה של הליכוד".
כתב הכנסת של כאן 11 זאב קם מזכיר לנו בטור שלו בעיתון בשבע, שכהנא היה יכול לדבר הפוך, רק אם הקלפים היו מסתדרים אחרת. לדבריו, הוא לא רץ עם איילת שקד ויועז הנדל רק כי הוא חושש לא להיכנס לכנסת הבאה, ולכן נכנס למקום היותר בטוח – במפלגת "המחנה הממלכתי".
 
כהנא נימק את העריקה בכך ששקד לא התחייבה לא לשבת תחת נתניהו, אבל קם אומר שזו כלל לא היתה דאגתו, שהרי הנדל והאוזר חושבים בדיוק כמוהו על נתניהו.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתן כהנא, איזו אכזבה, וואו!!! (ל"ת)
    אכזבת המאה 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ראינו בכתבה: סתם בובת סמרטוטים של שמוליק. ילדה קטנה.
    רואה בכוכבים 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו היא מנסה להיות בובת סמרטוטים של ביבי....
    סגור
  • 1.
    מחנה רק לא ביבי מוכן להביא טרוריסטים עוכרי ישראל לכנסת
    ?2? 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה יותר טוב רק למען לא ביבי??!?!? יאללה תתקדמו כל מי שהיה שותף לגועליציה של בנט לפיד ליברמן מכאלי ועבס, לא ראוי יותר מאחל לנו לראות את התוצאות בבחירות!
    סגור