בחירות 2022

שקד מחפשת איחודים: עם מי נפגש הנדל?

איילת שקד ויועז הנדל מגששים אחר חיבורים ונפגשו עם יו"ר הבית היהודי, יוסי ברודני, במטרה להתאחד ולהינצל מהתרסקות
דוד זולדן | 
יועז הנדל (צילום פלאש 90/ נועם רבקין פנטון)
יו"ר מפלגת הרוח הציונית, השרה איילת שקד, נועדה בימים האחרונים עם מי שיוביל את מפלגת הבית היהודי בבחירות הקרובות יוסי ברודני בגישושיה אחרי האיחוד המיוחל שיציל אותה מהתרסקות.
לפיכך, עלו מספר תרחישים של ריצה משותפת ושקד מוכנה להציע לברודני את המקום השלישי ברשימת המפלגה. בסביבתה של שקד אין זה סוד שהיא מעוניינת במהלך וגם אם היא תצטרך לשלשל פתק ההצבעה ששייכת למפלגת הבית היהודי. במפלגת הבית היהודי-מפד"ל הכחישו את הדברים ואמרו: "אנו שמחים שכולם רוצים להיות במפלגת הבית היהודי-מפד"ל וההתעניינות בנו זוכה לשיא. כל תדרוך כזה או אחר יוצא על דעת מי שבחר להוציא אותו בלבד".
מוקדם יותר דווח שגם שר התקשורת יועז הנדל נפגש השבוע עם ברודני והכתבת שירית אביטן כהן עדכנה כי בשבוע הבא כנראה תצא הודעה רשמית של השניים. 
בראיון ל-103FM התייחס שר התקשורת יועז הנדל ממפלגת הרוח הציונית למצבה של המפלגה בסקרים. "מה שרואים היום זה לא מה שיראו בנובמבר לאחר הבחירות", אמר הנדל.
לשאלה האם מפלגתו תסכים להשלים לליכוד רוב של 61 להקמת ממשלת ימין ענה הנדל, "התשובה היא לא. אנחנו רוצים רק ממשלת אחדות, ואומרים את זה בפה מלא. הסיבה - יציבות שלטונית והיכולת לעבוד ולהניע תהליכים. הבוחרים שלנו ישפיעו על מה שיקרה כאן אחרי הבחירות. הם אלה שייקבעו איך תיראה מדינת ישראל, והיא לא תלך לממשלת 61 רעה לישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה