שיווק מעצב מציאות

ועידת שיווק מעצב מציאות: "היום הפרסום המודרני משנה תרבות"

איך הופכים עולמות השיווק והפרסום לפלטפורמה לקידום גיוון, הכלה ושבירת סטריאוטפים מגדריים? כיצד ניתן לשלב בין אימפקט חברתי ליעדים מסחריים? ועד כמה החברות הגדולות במשק מרימות את הכפפה? כל התשובות בוועידת "שיווק מעצב מציאות" של אתר ice  – פרויקט מיוחד ליום הגיוון הבינלאומי 2024 
איזה תפקיד ממלאים עולמות השיווק והפרסום בכל מה שנוגע להשפעה על תפישות חברתיות, יצירת שינוי התנהגותי ושבירת סטראוטיפים? נושא זה עמד במוקד הוועידה שערך אתר ice בסימן "שיווק מעצב מציאות" – פרויקט מיוחד ליום הגיוון הבינלאומי 2024. משתתפים: אבי לאופר, סמנכ"ל השיווק של שטראוס; ד"ר לירז מרגלית, מומחית בהתנהגות צרכנים ועיצוב תודעה; הפרסומאי ניר רפואה, המשנה למנכ"ל ליאו ברנט ישראל; מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה" לאחריות תאגידית; ויועצת האסטרטגיה והתקשורת טל אלכסנדרוביץ'-שגב, מנכ"לית ובעלים של משרד בן חורין אלכסנדרוביץ'.
(בשיתוף קבוצת שטראוס)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה