דיגיטל וטק

גוגל בדרך למתיחת פנים: כך יראה הפיצ'ר החדש של מנוע החיפוש

החברה השיקה את Circle to Search, התוסף "מקיפים ומחפשים", דרך חדשה לחפש כל דבר בטלפון בלי להחליף אפליקציות. על ידי לחיצה ארוכה על לחצן הבית או על סרגל הניווט בטלפון האנדרואיד שלכם. באמצעות חיפוש משולב, היכולת לחפש שילוב של טקסט ותמונות בו-זמנית, והשדרוגים האחרונים מבוססי AI, אפשר להבין יותר בקלות מושגים, רעיונות או נושאים מרחבי הרשת
מערכת ice | 
גוגל כרום (צילום shutterstock)
השקעותיה של גוגל בבינה מלאכותית אפשרה לה לפתח יכולות חיפוש חדשות, שאמש (רביעי) הכריזה על אחת מהן. חוץ מלהקליד את מה שאתם מחפשים במנוע החיפוש, אפשר כבר לשאול שאלות בקול, לזמזם שיר כדי לברר איך קוראים לו או לחפש מה שאתם רואים סביבכם באמצעות המצלמה של Lens. 
"כל פריצת דרך טכנולוגית מאפשרת לנו לעזור לכם לחפש בכל דרך ובכל מקום שנוח לכם", מסבירים בחברה, שהשיקה אמש (רביעי) את הפיצ'ר החדש Circle to Search - מקיפים ומחפשים, שאמור להפוך את מלאכת החיפוש לטבעית יותר. הטלפונים שלנו פותחים לנו צוהר לכל המידע בעולם - בין אם זה ללמוד יותר על התחביב שלנו, לפתור בעיה, לקנות את המתנה המושלמת, ללמוד מיומנות חדשה או פשוט למצוא סיבה לחייך.
 
כשאתם שקועים בצריכת תוכן ברשת, לא באמת מתחשק לעצור ולעבור לאפליקציה אחרת כדי לברר משהו. מקיפים ומחפשים היא דרך חדשה לחפש כל דבר בטלפון האנדרואיד שלכם, בלי להחליף אפליקציות. בתנועה פשוטה, אתם יכולים לבחור על המסך את מה שמעניין אתכם, בכל דרך שבאה לכם בטבעיות - כמו להקיף, להדגיש, לקשקש או להקיש - ולקבל עוד מידע בלי לצאת מהמסך שאתם נמצאים בו.
 
אז איך זה עובד? נגיד שיוצרת התוכן האהובה עליכם מציגה את ה"לוק היומי" מבלי לציין את שמות המותגים שהיא לובשת. כדי למצוא אותם, מפעילים את Circle to Search על ידי לחיצה ארוכה על לחצן הבית או על סרגל הניווט בטלפון האנדרואיד שלכם. אחר כך בוחרים כל פריט שרואים על המסך, באופן שנוח לכם - לדוגמה מקיפים את משקפי השמש שלה בעיגול - ותוך רגע תראו מוצרים דומים שאפשר לקנות בחנויות מקוונות. אפשר גם לקשקש על התיק ולהקיש על המגפיים כדי לחפש אותם - והכל בלי לצאת מהמסך שאתם נמצאים בו. כשמסיימים, פשוט מחליקים על המסך כדי לחזור למסך שממנו התחלתם.
 
במקרים אחרים אולי תרצו לשאול שאלות מורכבות יותר על מה שאתם רואים. נניח שאתם גולשים במדיה החברתית ונתקלים בתמונה של משהו שנראה כמו קלח תירס טעים עם כמה תוספות מעניינות. ראיתם הרבה כאלה באינטרנט ואתם סקרנים להבין מה זה בדיוק. באמצעות חיפוש משולב (multisearch), היכולת לחפש שילוב של טקסט ותמונות בו-זמנית, והשדרוגים האחרונים מבוססי AI, אפשר להבין יותר בקלות מושגים, רעיונות או נושאים מרחבי הרשת.
פשוט הקיפו את קלח התירס ושאלו שאלה, כמו "למה זה נהיה כל כך פופולארי עכשיו?" תוך רגע יתברר לכם שהנשנוש המתוק-מלוח הזה הוא קלחי תירס קוריאנים. המאכל הזה פופולארי עכשיו גם בזכות השילוב הייחודי של טעמים ומרקמים - אפשר להוסיף לו בשר או גבינה מותכת דביקה, ואפילו מעטפת פריכה וטעימה - וגם בזכות הפופולריות הגוברת של התרבות הקוריאנית. תוך שניה, אתם יכולים להשביע את הסקרנות שלכם (אם כי לא את התיאבון שתרגישו אחרי שתראו את התמונות).
 
או אולי אתם צופים ב-YouTube Shorts ורואים סרטון שעוסק בנושא שלא שמעתם עליו אף פעם: Thrift Flip. עם Circle to Search, אתם יכולים לקשקש במהירות על הטקסט "Thrift Flip", ולגלות שמשמעות המונח היא לקנות פריטים בחנויות יד שניה, לתקן או לשדרג אותם ואז למכור אותם ברווח. ואחרי שגיליתם את משמעות המונח, אפשר לסגור את החלונית ולחזור לצפות בסרטון.
Circle to Search יושק ב-31 בינואר בסמארטפונים נבחרים של אנדרואיד - Pixel 8, Pixel 8 Pro וסדרת Galaxy S24 החדשה - בכל השפות והמיקומים שבהם הם זמינים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה