דיגיטל וטק

טיקטוק תשתלט על האנטישמיות המשתוללת? מיליוני תכני תמיכה בחמאס

מאז החלה המלחמה ועד סוף השנה האזרחית, ירדו יותר מ-46,000 שידורים חיים מישראל, עזה ויו"ש בשל הפרת כללי הקהילה, כולל תוכן המקדם את חמאס. הרשת החברתית מציעה "מצב בדיקת תגובות" ומאפשרת אפיק ישיר למדווחים מהימנים מכל העולם. האם המאבק משתלם? "פועלים כל העת נגד התנהגויות ותכנים מטעים"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
מאז העדכון האחרון שבוצע במדיניות הרשת החברתית טיקטוק בתחילת דצמבר 2023, היא המשיכה לקדם את את המאבק בשנאה בניסיון לשמור על הפלטפורמה בטוחה ככל שהמלחמה נמשכת. נתונים שהחברה מפרסמת הבוקר (ראשון) מציגים את ניסיונותיה לאכוף את כללי הקהילה בחריצות ובנחישות.
 
מתחילת המלחמה ועד סוף 2023, טיקטוק הסירה יותר מ-1.5 מיליון סרטונים ויותר מ-46,000 שידורים חיים באזור ישראל, עזה והגדה בשל הפרת כללי הקהילה, כולל תוכן המקדם את חמאס, דברי שטנה, טרור ומידע כוזב. ברחבי העולם, באותו פרק זמן, הסירה הרשת עשרות מיליוני תכנים, כמפורט בתרשים, ומנעה מחשבונות של בני נוער לצפות ביותר מ-1.5 מיליון סרטונים המכילים אלימות או תוכן גרפי.
החברה מדגישה כי הנתונים המופיעים בתרשים מתייחסים להסרות גלובליות של תכנים על פי כללי הקהילה, כאשר לא כל התוכן שהוסר ברחבי העולם קשור למלחמה בעזה. קמפיין swipeouthate# של הרשת החברתית מעודד את הקהילה להתנגד לשנאה באמצעות דיווח עליה באפליקציה. הקמפיין נצפה מעל ל-250 מיליון פעמים על ידי הקהילה שלנו ברחבי אירופה במשך שלוש השנים האחרונות. כעת השקנו אותו בארה"ב, שם הוא זכה כבר למיליוני צפיות. 

בנוסף, הרשת מציעה "מצב בדיקת תגובות", פיצ'ר חדש של מסנני תגובות, שהחל להיבחן בסוף השנה שעברה, וזמין כעת לכולם בארה"ב, ישראל, עזה והגדה, כמו גם ביפן, אוסטרליה, מצרים, דרום קוריאה, ברזיל ואינדונזיה. החברה ממשיכה לבדוק את הפיצ'ר ברחבי העולם.
 
החברה הגיבה את מאמציה לצרף שותפים ל"ערוץ שותפי הקהילה" – אפיק ישיר, הנמצא לצד פונקציית הדיווח באפליקציה, בו מדווחים מהימנים מכל העולם (כולל ארה"ב, ישראל, עזה והגדה) יכולים לסמן תוכן לבדיקה. שמונה ארגונים חדשים, כולל כאלו מאוסטרליה, מקסיקו ודנמרק, המייצגים קהילות שנפגעו מהמלחמה, הצטרפו לערוץ בחודש האחרון.
 
"אנו פועלים כל העת גם כנגד התנהגויות ותכנים מטעים", הוסיפו מטעם החברה. "מ-7 באוקטובר ועד סוף 2023, הסרנו יותר מ-169 מיליון חשבונות מזויפים ברחבי העולם, והסרנו כ-1.2 מיליון תגובות בוטים על תוכן המתויג בהאשטאגים הקשורים לקונפליקט". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה