דיגיטל וטק

גוגל הולכת רחוק: בעקבות השת"פ עם סמסונג - זה המהלך הבא של החברה

לאחר שהפכה לשותפה הראשונה של Google Cloud שתטמיע באמצעות ענן את Gemini Pro ו-Imagen 2 על גבי Vertex AI במכשירי הסמארטפון, לקוחותיה של סמסונג יוכלו לבדוק את Gemini Ultra - המודל הגדול ובעל היכולות הגבוהות ביותר של גוגל למשימות מורכבות במיוחד 
מערכת ice | 
Google cloud (צילום Magma Images)
חברת Samsung Electronics ו-Google Cloud הודיעו אמש (רביעי) על שיתוף פעולה חדש ורב-שנתי להטמעת טכנולוגיות הבינה המלאכותית הגנרטיבית של Google Cloud עבור משתמשי הסמארטפונים של Samsung ברחבי העולם. עם השקת סדרת Samsung Galaxy S24 באירוע Galaxy Unpacked שתקיימה בסן חוזה, Samsung הופכת לשותפה הראשונה של Google Cloud שתטמיע באמצעות ענן את Gemini Pro ו-Imagen 2 על גבי Vertex AI במכשירי הסמארטפון של Samsung.
"Google ו-Samsung שותפות מזה זמן רב בתפיסה שרואה חשיבות בהפיכת הטכנולוגיה ליעילה ונגישה  יותר עבור כולם. אנחנו שמחים לבשר שמכשירי סדרת ה-Galaxy S24 יהיו הסמארטפונים הראשונים בעולם המצוידים ב-Gemini Pro ו-Imagen 2 על גבי Vertex AI, אמר Janghyun Yoon, סמנכ"ל בכיר וראש מערך התוכנה של Mobile eXperience Business ב-Samsung Electronics. "לאחר חודשים של בדיקות קפדניות ובחינה מסחרית, צוותי Google Cloud ו-Samsung עבדו יחד כדי להציע במכשירי ה- Galaxy את חווית הבינה המלאכותית הטובה ביותר המבוססת על  Gemini". 
 
Samsung היא השותפה הראשונה של Google Cloud בהטמעת כלי ה- Gemini Pro על גבי Vertex AI עבור הצרכנים. Gemini, שנבנה מהיסודות כדי להיות מודל רב מימדי, הוא בעלת יכולות הכללה, הבנה עמוקה, פעולה ושילוב מספר סוגי מידע, כולל טקסט, קוד, תמונות ו-וידאו. בשלב הראשון, משתמשים יוכלו ליהנות מהיכולת להשתמש בפיצ'רים של סיכומים ביישומים מקוריים של Samsung כמו רשימות, רשמקול ומקלדת. Gemini Pro על גבי  Vertex AI מספק ל-Samsung פיצ'רים קריטיים של Google Cloud, בהם אבטחה, בטיחות, פרטיות ותאימות נתונים.
משתמשי סדרת Galaxy S24 יכולים גם ליהנות באופן מיידי מ-Imagen 2, טכנולוגיית הפצת הטקסט לתמונה  של Google DeepMind, המתקדמת ביותר עד כה. עם Imagen 2 ב-Vertex, הבינה המלאכותית של Samsung שמה בידי המשתמש יכולת עריכת תמונת בטוחה ואינטואיטיבית. ניתן למצוא את התכונות הללו ב- Generative Edit באפליקציית הגלריה של מכשיר Galaxy S24.
כחלק מהשותפות, Samsung היא גם אחד הלקוחות הראשונים לבדוק את Gemini Ultra - המודל הגדול ובעל היכולות הגבוהות ביותר של גוגל למשימות מורכבות במיוחד. סדרת S24 תשתמש גם ב-Gemini Nano, מודל שפה גדול (LLM) המיועד למכשירים, כחלק ממערכת ההפעלה של אנדרואיד 14. זהו הדגם היעיל ביותר של Gemini לביצוע משימות במכשירים.
"יחד עם Samsung, אנחנו ב-Google Cloud רואים הזדמנות אדירה בשימוש בבינה מלאכותית ליצירת חוויות מובייל משמעותיות שמעוררת ומחזקת את החיבור והתקשורת של מיליוני אנשים", אמר תומס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud. "עם Gemini, המפתחים ב-Samsung יכולים למנף את התשתית המובילה, הביצועים המתקדמים והגמישות הנדרשת של Google Cloud כדי להציע יישומי בינה מלאכותית בטוחים, אמינים וכובשים במכשירי הסמארטפון של Samsung".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה