דיגיטל וטק

סוני מפחדת ממיקרוסופט? מסמכים פנימיים מעידים שכן

מסמכים פנימיים של חברת סוני, שהודלפו לאחרונה, מעידים על כך שעל רקע המהלכים שביצעה לאחרונה המתחרה מיקרוסופט, החברה מודאגת לגבי העתיד של הקונסולה המצליחה שלה הפלייסטיישן
עידו מור |  1
סוני, מיקרוסופט (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
בזמן האחרון, חברת מיקרוסופט, נוקטת במספר צעדים שלאט לאט מסייעים לה לערער את המקום בטוח של סוני בתור במותג החזק ביותר בתחום קונסולות הגיימינג. כעת, מסמכים פנימיים של סוני, שהודלפו לאחרונה, חושפים כי החברה נכנסה ללחץ.
על פי המסמכים שנחשפו, בפלייסטיישן, מודאגים מהמהלכים האחרונים שמיקרוסופט ביצעה בתעשייה כמו הרכישה המתוקשרת של מיקרוסופט של Activision Blizzard ובפרט חששותיה לגבי ה-Xbox Game Pass.
השנה של מיקרוסופט
למי שלא מכיר ה-Xbox Game Pass, הוא מנוי שמציעה מיקרוסופט לבעלי קונסולות ה-Xbox, במסגרתו החברה מציגה גישה לספרייה מרשימה של משחקי Xbox תמורת תשלום חודשי. הרעיון אשר הושק לראשונה בשנת 2017, היווה חלק מהחזון של מיקרוספט בתחום הגיימינג והוכיח עצמו כחדשני ומוצלח. השירות זמין הן למשתמשי Xbox והן למשתמשי PC, ולפי הדיווחים יש 25 מיליון מנויים נכון לספטמבר 2023.
בנוסף, בחודש שעבר, מיקרוסופט, השלימה את רכישת ענקית הגיימינג Activision Blizzard, בסכום של 69 מיליארד דולר. הרכישה תביא עמה ל-Xbox, ספריית משחקים מרשימה ומסתמן שמדובר בכלל המשחקים פרי יצירתה של  Activision Blizzard, אשר חלקם מהווים כמה מהכותרים הנפוצים ביותר בתחום הגיימינג.
מן המסמכים שהודלפו עולה שסוני, מאמינה שהמהלכים האחרונים של מיקרוספט, מהווים איום גדול על העתיד של פלייסטיישן, בין השאר הוזכרה סדרת המשחקים המצליחה Call of Duty של Activision Blizzard, שכנראה תופץ בבלעדיות ב-Game Pass. החל מ-2027 כשחוזה הבלעדיות של החברה עם סוני יסתיים.
סוני טוענת שזה מהווה בעיה רצינית עבור שירות המנויים שלה ל-PS+, שהוא מתחרה ל-Game Pass. בחברה מאמינים כי רכישה זו תאפשר לאקסבוקס לעקוף את הסוני מבחינת המעמד והנחשקות שלה בשוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    באמת !!!
    נאור 12/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בדיחה ,,, צרות של סופר מיליארדרים , הם לא יודעים להפסיק לבכות ולגדול ,,, ממש נורא !
    סגור