דיגיטל וטק

Pixalate משיקה: כך תגנו על עצמכם מפני הונאות ברשת

Pixalate, פלטפורמת האנליטיקה המוביל בשוק העולמי בכל הנוגע להגנה מפני הונאות באמצעות מודעות, פרטיות ותאימות רגולטורית, הכריזה על השקת טכנולוגיה חדשה אשר נועדה לשים סוף להונאות ברשת
מערכת ice | 
הונאה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
Pixalate, פלטפורמת האנליטיקה מובילת השוק העולמי להגנה מפני הונאות באמצעות מודעות, פרטיות ותאימות רגולטורית, הכריזה על השקת טכנולוגיית Made for Advertising (MFA) לזיהוי וחסימת אתרי MFA, CTV ואפליקציות מובייל.
פתרון ה-MFA של Pixalate מדרג אתרים, CTV ואפליקציות מובייל עם סיכון בדרגת MFA גבוהה, בינונית או נמוכה. תכונה חדשה זו זמינה כבטא ברחבי חבילת המוצרים של Pixalate.
טכנולוגיית ה-MFA של Pixalate דוגמת את ההיסטוריה ש נתוני עסקאות פרוגרמטיות פתוחות בכל האפליקציות, הדפים וכתובות האתרים. הערכת ה-MFA של Pixalate מאוקטובר 2023 סימנה למעלה מ-15,000 אתרי MFA ואפליקציות ברמת סיכון גבוה.
אתרי אינטרנט ואפליקציות MFA יכולים להכיל טכניקות פרסום חודרניות כמו מודעות קופצות, סרטוני הפעלה אוטומטית או מודעות המגבילות את הגישה לתוכן, מה שגורם לרוב ליחס פרסום/תשומת לב גרוע.
עם השקת התכונה חדשה הזו, Pixalate מטפלת בניואנסים של MFA ב-CTV ובאפליקציות מובייל על ידי שילוב מדדים מעבר לקצב הריענון של המודעות והצפיפות שלהן, כולל גיל האפליקציה, שיעורי תנועה לא חוקית (IVT), דירוגי משתמשים ודירוגי פופולריות.
Pixalate משתמשת בטכניקות סטטיסטיות כגון תיאורים חד משתנים/רב משתנים ואנליטיקה באמצעות עקומת גאוס כדי להקצות סיכון בדרגת MFA גבוהה, בינונית או נמוכה לאתרי אינטרנט, CTV ואפליקציות למובייל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה