דיגיטל וטק

חדשות ללא הפסקה: בדיקות אינטרנט ללא עלות לתושבי הדרום

חברת User1st מפתחת טכנולוגיה בתחום הנגישות הדיגיטלית לאתרי אינטרנט ואפליקציות. בעקבות המצב הביטחוני, היא תבצע ללא עלות בדיקות נגישות וביצוע התאמות עבור אתרי ארגונים וחברות המספקים שירותי מידע לתושבי העוטף ולכוחות הביטחון המעורבים בלחימה
מערכת ice | 
אינטרנט (צילום shutterstock)
חברת User1st, המפתחת טכנולוגיה בתחום הנגישות הדיגיטלית לאתרי אינטרנט ואפליקציות דיגיטליות, מודיעה כי תבצע ללא עלות בדיקות נגישות וביצוע התאמות עבור אתרי ארגונים וחברות המספקים שירותי מידע לתושבי העוטף ולכוחות הביטחון המעורבים בלחימה.
"נגישות אינטרנט" היא מטרייה שתחתיה חוסים מגוון טכניקות וכלים המאפשרים שימוש נוח יותר באתרי אינטרנט. מדובר באנשים עם מוגבלות כמו קושי בראיה, בשמיעה או בהפעלת עכבר, כאשר גם מוגבלות זמנית נכנסת תחת ההגדרה. עבור אנשים עם מוגבלות קבלת מידע מונגש זה כבר לא עניין של נוחות — אלא היכולת להתנהל בצורה בטוחה ולהיות עצמאיים אל מול המידע וההנחיות המופצות ברשתות.
"בפרט תחת הלחימה, הנגשת שירותים באינטרנט למגוון אנשים, עם או בלי מוגבלויות, היא ערך חברתי מהמעלה הראשונה וחשוב שכולנו נעמוד בו", אמר בן רוזנס, מנכ"ל User1st. ""בתקופת לחימה אנשים עם מוגבלויות נשענים על תכנים דיגיטליים. ללא נגישות באתרים — הם בעצם הופכים למנותקים. אנו קוראים לכל חברה או ארגון המספקים שירותי מידע לתושבי העוטף ולכוחות הביטחון המעורבים בלחימה. לפנות אלינו כדי להבטיח שכל האזרחים יוכלו לקבל את המידע הדרוש להם בזמן הזה".
החברה מציעה בדיקות נגישות לאתרים ואפליקציות בהתאם להנחיות הנגישות של W3C, המאגדות את כל הסטנדרטים וההמלצות בנושא. הבדיקות כוללות בדיקה של קריאות הטקסט, נגישות לתוכן חזותי, נגישות לפורמטים שונים של תוכן, וניתן להזמין בדיקות מותאמות אישית בהתאם לצרכים של האתר או האפליקציה.
 
החברה תספק את ההתאמות הנדרשות לאתרים ואפליקציות לאחר בדיקת הנגישות. ההתאמות כוללות הוספת תוויות חלופיות לתמונות, הוספת תיאור קולי לווידאו, הוספת תפריט ניווט נגיש, ועוד. החברה קוראת לכל ארגון או חברה המספקים שירותים באינטרנט לתושבי העוטף ולכוחות הביטחון לפנות אליה כדי להבטיח שכל האזרחים, ללא קשר למצבם, יוכלו לקבל את המידע הדרוש להם בזמן הזה ובאופן נגיש ומותאם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה