תיירות

תיירים אינם יכולים לצאת מהארץ: השר כץ קיים הערכת מצב

דיון שהתקיים במשרד התיירות כינס את גורמי המקצוע, לרבות לשכת התיאום, במטרה לקבל סקירה מקיפה. על הפרק: אירוח והטסה של משפחות שהגיעו מחו"ל, ובשלב זה אינן יכולות לחזור לביתן. בכיר הליכוד התייחס גם למלחמה הקשה: "אנו נמצאים בתחילתה של מערכה, ואני מצפה שתביא להכנעה מוחלטת של הטרור מעזה"
מערכת ice | 
תיירות (צילום Magma Images)
על רקע אירועי מלחמת "חרבות ברזל" בין ישראל לרצועת עזה, שר התיירות חיים כץ כינס היום את גורמי המקצוע במשרד התיירות ואת נציגי לשכת התיאום של תעשיית התיירות, הכוללת בין היתר, את התאחדות המלונות, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, התאחדות סוכני הנסיעות ועוד. 
שר התיירות חיים כץ קיבל סקירה מקיפה על האתגרים של תעשיית התיירות ומצבם של תיירים השוהים בארץ. לשר חיים כץ הוצגו צרכים שונים שעלו ביממה האחרונה נוכח המצב, לרבות נושא האירוח וההטסה של תיירים שרוצים לצאת מהארץ, אך בשלב זה אינם יכולים. 
שר התיירות חיים כץ מסר: "אנו נמצאים בתחילתה של מערכה ואני מצפה שתביא להכנעה מוחלטת של הטרור מעזה. ליבי עם אזרחי ישראל שנמצאים בחזית ומייחל להצלחתם של כוחותינו. אנחנו כאן בשביל התעשייה והתיירים שנמצאים בישראל. נעשה כמיטב יכולתנו לעזור".

צילום: דוברות משרד התיירות
"דרשתי לקבל כל מידע על הצרכים ולו הקטנים ביותר, כמה שנדע יותר נוכל לעזור יותר", הוסיף השר כץ. משרד התיירות נמצא בקשר שוטף עם נציגי התעשייה ונותן מענה לתיירים באמצעות הלשכה הווירטואלית שהוקמה למידע וסיוע. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה