דיגיטל וטק

סוני תחת מתקפה? האקרים מאיימים למכור נתוני חשבונות אישיים

יצרנית הפלייסטיישן פתחה בבדיקה לאחר שקבוצת האקרים טענה כי פרצה לשרתי החברה. ההוכחות שפרסמו ההאקרים מעידות על פריצה קטנה משמעותית, ובכל זאת בסוני מעדיפים לשתוק עד שיתברר גודל המשבר
מערכת ice | 
סוני פלייסטיישן (צילום freepik, vecteezy)
ענקית הטכנולוגיה היפנית סוני (Sony) אומרת היום (שלישי) כי פתחה בחקירה לאחר שקבוצת האקרים טענה אתמול שפרצה למערכות החברה.
Cyber Security Connect הם אלו שדיווחו שקבוצת האקרים סחטנים הקוראת לעצמה Ransomed.vc, טענה שהיא פרצה לשרתים של סוני, ואיימה למכור נתונים של משתמשים.
"פגענו בהצלחה בכל המערכות של סוני", טענו Ransomed.vc ברשתות הגלויות וגם ב"דארקנט", כפי שדווח על ידי Cyber Security Connect. "לא נשחרר אותם! אנחנו נמכור את הנתונים. בגלל שסוני לא רוצה לשלם. הנתונים למכירה."

בעוד הטענות אינן מאומתות בשלב זה, ב-Cyber Security Connect אמרו כי Ransomed.vc פרסמו נתונים המשמשים לכאורה כהוכחה לפריצה, הכוללים צילומי מסך של דפי כניסה פנימיים של החברה, מצגת PowerPoint פנימית המתארת את פרטי האבטחה ומספר קבצי Java. ישנו גם עץ קבצים של כל הדליפה, שנראה שיש בו פחות מ-6,000 קבצים. Cyber Security Connect תיאר את מטמון הנתונים הזה כ"קטן" ביחס לטענה שפרצו ל-"כל מערכות סוני".
 
Ransomed.vc איים לפרסם את הנתונים ב-28 בספטמבר אם לא יימצא קונה למלאי הגנוב.
סוני הגיבה לדיווח ואמרה: "אנחנו חוקרים כרגע את המצב, ואין לנו תגובה נוספת בשלב זה".
החדשות מזכירות את הפריצה המפורסמת ל-PlayStation Network משנת 2011, שגרמה לגישה לפרטים האישיים של 77 מיליון חשבונות. בסופו של דבר רשת הפלייסטיישן הייתה במצב לא מקוון במשך כמעט חודש, מה ששיבש השקות משחקים ושירותי לקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה