דיגיטל וטק

כך תנצלו את יכולות הבינה המלאכותית בצורה הטובה ביותר

מהפכת ה-AI כבר כאן, וכלים כמו Chat GPT משנים את חיינו. אבל איך סטארטאפים יכולים לנצל כלים אלו לטובת צמיחה עסקית וארגונית? 
מערכת ice | 
מוניטורים ושתלים מוחיים (צילום shutterstock)
מהפכת ה-AI כבר כאן, וכלים כמו Chat GPT משנים את חיינו. אבל איך סטארטאפים יכולים לנצל כלים אלו לטובת צמיחה עסקית וארגונית?. לאחר שלאחרונה נכנסה לרשימת אלף הערי ההייטק המובילות בעולם, החברות מרגלית סטארטאפ סיטי גליל, Nvidia וקבוצת לוצאטו הפועלות בעיר מובילות אירוע ייחודי שיתקיים בעיר.
 
חברת Nvidia נחשבת מובילה גלובלית בעולמות ה-AI. במפגש תעביר את התפקיד המיוחד שלה בעולמות ה- Generative AI. בנוסף, קבוצת לוצאטו מובילה בעולמות הקניין הרוחני ויחד שתיהן ישלימו את התמונה על איך להשתמש נכון באותם כלים בפן הטכנולוגי ובפן המשפטי.
כזכור, בתוך כמה שנים הפך איזור הגולן והגליל המזרחי למוקד משיכה מרכזי ליזמים צעירים. כיום פועלים באיזור למעלה מ-80 סטארטפים בתחומים שונים ובתחום האגרי-פוד כבר יש מעל 60 מיזמים.
כפי שסיפרה נגה סלע שלו, מנכ"לית חממת הפודטק Fresh Start על התפתחות האזור: "הפיתוח הכלכלי שקורה בסביבתה של קריית שמונה הוא תהליך אזורי מבורך שמייצר מוקד משיכה ועוגן תעסוקתי לאקדמאיים, משפחות צעירות, אנשים שמתכננים כאן את העתיד שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה