דיגיטל וטק

פרילנסרים שימו לב: חברת Fiverr משיקה כלים חדשים למענכם

חברת Fiverr משיקה השבוע את Fiverr Business Solutions, חבילת פתרונות עסקיים מקיפה שמתאימה לעסקים גדולים ולתאגידים ועונה על אתגר העסקת הפרילנסרים. בין הפיצ'רים של פייבר פרו: שירותי ניהול פרויקט בידי מומחים שהוכשרו לנהל עבור ארגונים פרויקטים מורכבים מקצה לקצה, אפשרויות תשלום חדשות ובהן תשלומי “שוטף פלוס” ועוד
מערכת ice | 
מיכה קאופמן פייבר (צילום Fiverr יחצ)
חברת Fiverr משיקה השבוע את Fiverr Business Solutions, חבילת פתרונות עסקיים מקיפה שמתאימה לעסקים גדולים ולתאגידים ועונה על אתגר העסקת הפרילנסרים. לצד זאת החברה גם משיקה את Fiverr Pro, פלטפורמה רחבה לעסקים שמציעה קטלוג של טאלנטים מקצועיים נבחרים ושימוש בכלים עסקיים מתקדמים.
פייבר פרו היא אבולוציה של Fiverr Business במיתוג מחודש כ-Fiverr Pro: פלטפורמה אינטואיטיבית, עם יכולות חדשות שמעניקות לעסקים יכולת עבודה שיתופית, רמת שירות המותאמת לעסקים גדולים, גמישות ואיכות שעונות על הצרכים הייחודיים שלהם.
בין הפיצ'רים של פייבר פרו: שירותי ניהול פרויקט בידי מומחים שהוכשרו לנהל עבור ארגונים פרויקטים מורכבים מקצה לקצה, אפשרויות תשלום חדשות ובהן תשלומי “שוטף פלוס” בהתאם למדיניות החברה, וכן דאשבורד חדש ופשוט שעוקב אחר פעילויות בחשבון, ארגון הזמנות, התקדמות, יצירת רשימות טאלנטים וחיבור בין אנשי הצוות, במטרה לשפר את שיתוף הפעולה והתקשורת בין כל השותפים בפרויקט. 
מוצר משמעותי נוסף בסל השירותים החדש הוא Fiverr Certified שמאפשר לחברות טכנולוגיה גדולות כמו Monday.com ,Amazon ו-Stripe להסמיך פרילנסרים לעבוד מול הלקוחות שלהן, במטרה לספק לפרילנסרים המומחים גישה להזדמנויות עבודה נוספות, להנגיש לעסקים אנשי מקצוע מבוקשים, ולמלא את ההתחייבות של Fiverr להוביל את המהפכה בדרך בה אנשים עובדים יחד.
לדברי מיכה קאופמן, מייסד ומנכ"ל Fiverr מסר: "הפעם הצבנו לעצמנו מטרה שאפתנית: ליישם את היכולות שביססנו בחיבור עסקים קטנים עם פרילנסרים גם לטובת עסקים גדולים ומורכבים יותר ואף בקרב תאגידים. חבילת הפתרונות הייעודית Fiverr Business Solutions תאפשר זאת. החלטנו לחזק את הכיוונים האסטרטגיים שלנו ולהאיץ את ההשקעה בהתרחבות לקהלי יעד חדשים".
קאופמן הוסיפה: "לקחנו על עצמנו את המשימה להתמודד עם אתגרים עסקיים מורכבים ולייצר פתרונות פשוטים לשימוש, חדשניים ואיכותיים שיספקו חוויות משמעותיות לקהילה שלנו. צברנו ניסיון רב במינוף טכנולוגיה לפיצוח אתגרים מהסוג הזה. בנינו את פלטפורמת ה"שירות כמוצר" הראשונה כדי לקצר את משך הזמן ולפשט את המורכבות בעבודה עם פרילנסרים אונליין. כעת אנו מתמקדים בפרויקטים גדולים יותר, עם עסקים גדולים יותר, אל מול האתגר המורכב ביותר: התאמה חכמה, מהירה ומדויקת בין הגורמים השונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה