דיגיטל וטק

הונאת החבילות חוזרת: זו ההודעה שתפיל אתכם בפח

בהודעה שנשלחת למכשירים הסלולריים נכתב: "משלוח זה מטופל על ידי: חבילת DHL, קוד מעקב: CS18787***", הודעה חשובה! כדי להשלים את המשלוח בהקדם האפשרי, נא לאשר את התשלום (2.65 ₪) על ידי לחיצה על הבא. יש לבצע אישור מקוון בתוך 14 הימים הקרובים, לפני שתוקפו יפוג"
מערכת ice | 
הונאת החבילות (צילום freepik, pexels, shutterstock)
גם בימים אלה, נמשכים ניסיונות הונאה באמצעות התחזות לדואר של DHL ולא מעט ישראלים כבר נפלו בפח. על פי דיווחים של אזרחים תמימים, הם קיבלו למכשיריהם הסלולאריים הודעות SMS, שם נדרשו להזין פרטי אשראי כדי לקבל חבילה שכביכול ממוענת אליהם.
בהודעה שנשלחת למכשירים הסלולריים נכתב: "משלוח זה מטופל על ידי: חבילת DHL, קוד מעקב: CS18787***", הודעה חשובה! כדי להשלים את המשלוח בהקדם האפשרי, נא לאשר את התשלום (2.65 ₪) על ידי לחיצה על הבא. יש לבצע אישור מקוון בתוך 14 הימים הקרובים, לפני שתוקפו יפוג".
מסרונים שהתקבלו למכשירים הפנו את הקורבנות לאתר שמתחזה לכאורה לאתר הרשמי של DHL. חבילות שהגיעו וממתינות לאיסוף היו נושא ההודעה, שם התבקש הנמען למלא פרטי כרטיס אשראי טרם קבלת החבילה כדי לשחררה.

יש לציין כי ניסיונות הונאה דומים מתבצעים לעיתים גם באמצעות שליחת הודעת דואר אלקטרוני. אבל לא רק בשם דואר ישראל, לעיתים מדובר ברשתות קמעונאות כמו רמי לוי ושופרסל, או אפילו רשת א.ל.מ או חברת החשמל שגם שם מתבשרים על הטבה כזו או אחרת
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה