כסף וצרכנות
עוקץ על חשבון רמי לוי: זו ההודעה המסוכנת שאסור לפתוח
חודשיים אחרי שהופיעה לראשונה, הודעת הפישינג תחת מיתוג רשת המזון הגדולה חוזרת להסתובב ברשת. זו ההודעה שאסור לפתוח או להפיץ
הודעת פישינג מסוכנת נפוצה בימים האחרונים ברשת שוב, אחרי שלפני חודשיים צצה והציגה תמונת שווא של הגרלה שיכולה להניב פרס של 4,500 שקלים לרגל 45 שנות פעילות של רמי לוי. את ניסיונות הפישינג באמצעות ההודעה פרסמנו באייס כבר לפני חודשיים. כעת, עם ההפצה החוזרת של ההודעה - תזכורת אזהרה נוספת. לסקרנים שרוצים בכל זאת לפתוח - זה מה שמחכה לכם בפנים.
נקדים ונאמר, שרשת השיווק חוגגת כבר 46 שנים כמותג, ואמנם הקהל הישראלי כבר אמור להיות ער לניסיונות הפישינג שצצים מדי יום, ועדיין לקוחות עלולים ליפול בפח. הפעם מדובר בהונאה שמנסה למשוך אזרחים תמימים להשתתף בסקר שתוצאותיו אמורות לאפשר השתתפות בשעשועון זכייה רנדומלי לכאורה. אמנם העיצוב מתאמץ מאוד להיראות "רמי-לוי סטייל", אבל לא קשה להבחין בעיצוב החובבני, ובעיקר בתגובת הפיקטיביות ההודיות משהו, שתיעדו את זכייתם בפרס המדהים.
השאלון בן ארבע שאלות סתמיות כמו, "אתה מכיר את רמי לוי?", מוביל בסופו של דבר לטבלת "מתנות", בה יש שלוש ניסיונות ללחוץ על המתנה הנכונה שתזכה אותכם בכסף. נראה שבאופן אוטומטי, שתי הבחירות הראשונות ימצאו נטולות פרס, אלא שאז! בניסיון האחרון תצליחו לתפוס את הפרס בדמות "התו המלא של רמי לוי".
אבל - כדי לקבל את הפרס תאלצו למסור פרטים אישיים שעלולים לספק לנוכלים גישה לחשבונותיכם, ומה שעוד מתנה קבלת הפרס היא הפצת הקישור בקבוצות הוואטסאפ שלכם. אם במקרה שמתם לב לקישור הזה בקבוצות וואטסאפ, נראה שמדובר בחבר שנפל בפח ועקב אחרי ההוראות בדבקות, וכמו שהעביר אליכם את הקישור, ייתכן שגם מסר את פרטיו.
עוד ב-
ברמי לוי לא מכירים את מקור ההודעה ומבהירים שאין להם קשר אליה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מתנות מרמי לויבן 05/2022/01הגב לתגובה זו0 0אני עשיתי את זה , מה עלי לעשות ,סגור
-
1.עשיתי טובה פרסמתי להם אתר לאשה ללא צניעותנתנאל 04/2022/30הגב לתגובה זו0 0הפסיכיאטרית הראשונה המליצהסגור