דיגיטל וטק

אירוע היזמות שמבטיח פתרונות חכמים למדרכות בטוחות יוצא לדרך

אוניברסיטת תל אביב, חברת יאנגו ומכון שלמה שמלצר לתחבורה יוזמים האקתון מיוחד. במהלכו, ינסו המומחים משלוש החברות, לספק פתרונות להולכי הרגל הרבים שחשופים לסכנות הכביש
מערכת ice | 
מעבר חצייה מסוכן (צילום אור ירוק)
המדרכות הפכו לאחת מזירות הנפגעים הקשות ביותר במרחבים העירוניים בישראל. שיפוצים, בנייה, פיתוח עירוני, אמצעי תחבורה חכמים ושלל גורמים יצרו עומסים וסיכונים רבים על המרחב הבטוח של הולכי הרגל. מעבר לניסיונות רגולטוריים וחוקיים, קיימים גם אפיקי יזמות וטכנולוגיה.
מרכז היזמות של אוניברסיטת ת"א ומכון שלמה שמלצר לתחבורה חכמה הרימו את הכפפה. יחד עם ענקית הטכנולוגיה YANGO, המחזיקה בין היתר חברת מוניות ואת חברת הקורקינטים WIND, הם ינסו למצוא פתרון לאחת מבעיות התחבורה המרכזיות ביותר. ב-17-18 במאי יקיימו הקאתון מיוחד, שמטרתו מציאת פתרונות טכנולוגיים ברי-קיימא לשמירת בטיחותם של הולכי הרגל.
במסגרת ההקאתון, המשתתפים ישתמשו בניסיונם המקצועי של אנשי הקורקינטים והמוניות של YANGO, שמחזיקים בטכנולוגיות ייחודיות וחכמות שעשויות להציל חיים ולשמור על הסדר. בנוסף מצטרפים אל האירוע החשוב הזה גם אנשי מקצוע הרלוונטיים לתחום מעיריית תל אביב-יפו, משטרת התנועה, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ועמותת אור ירוק. בתחרות צפויים להשתתף בה למעלה מ-100 משתתפים, והפרסים בה עומדים על סך כולל של אלפי שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה