דיגיטל וטק

דירוג האתרים בישראל: מי נדחק למטה בעקבות האירועים הפוליטיים?

האם הרפורמה המשפטית משנה את הרגלי הגלישה בישראל? התחזקות של אתרי החדשות על חשבון האתרים למבוגרים. אלו האתרים הנצפים בישראל
מערכת ice | 
האתרים הנצפים ביותר
דירוג האתרים החודשי לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb מציג לחודש פברואר נתונים מעניינים, שבהחלט מראות על שינוי בהרגלי הצפייה של הישראלים בעקבות האירועים הפוליטיים.
בצמרת אין שינוי, כאשר גוגל בגרסת ה-com, מדורג ראשון והוא האתר הנצפה ביותר של הישראלים. יוטיוב הגיעה למקום השני, בעוד שפייסבוק דורגה כרשת החברתית מספר אחת, מה שהספיק לה כדי להתייצב במקום השלישי בטבלה.
השינוי המעניין מגיע בעשירייה השנייה, כאשר אתרי הפורנו xxnx ופורנהאב, שדורגו בחודשים האחרונים סביב המקומות ה-14 ו-16, התדרדרו למקומות ה-18 וה-21, בהתאמה. 
כנראה בעקבות המצב הפוליטי והחברתי בישראל, ואירועי האקטואליה התכופים, מי שטיפס בדירוג על חשבון אתרי הפורנוגרפיה הם אתרי חדשות כמו הארץ, ישראל היום, ערוץ 7  ומעריב. 

בכל אופן, בעשירייה הראשונה כאמור לא נרשם שינוי משמעותי כאשר ynet ניצב במקום הרביעי בישראל, אחריו מאקו ו-וואלה; במקום השביעי ויקיפדיה; שמיני הוא הוואטסאפ; במקום ה-9 גוגל בגרסת ה-co.il, וסוגרת את העשירייה היא הרשת החברתית אינסטגרם, שמצליחה להקדים במקום אחד את הטוויטר.
הטיקטוק, שנמצא בעיקר אצל צעירים, עוד לא כובש לגמרי את הדפדפנים, ומתמקם במקום ה-22 בישראל, אחד מעל עלי אקספרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה