TOP 5

עלי אקספרס, אמזון או שיין? זה האתר האהוב על הישראלים

סינים או אמריקאים, ואיזה אתרים ישראלים שמרו על כוחם למול האתרים הבינלאומיים? וגם, באיזו אפליקציה קונים הישראלים הכי הרבה? 
מערכת ice | 
רכישות אונליין בבלאק פריידי (צילום freepik)
חגי הקניות מאחורינו, ובזמן שאנחנו מתאוששים מחיובי האשראי ומחכים בציפייה (או פותחים כבר) את ההזמנות שלנו, זה הזמן לבדוק איפה קנינו הכי הרבה הפעם.
אתרי האינטרנט התכוננו השנה לירידה קלה במכירות על רקע משבר האינפלציה שפוקד את הכיס שלנו, ואכן הרגישו שהקונים פחות קלים עם היד על המקלדת מבעבר. קבוצת עליבאבא, שתחתיה פועל האתר הקניות הפופולרי עלי אקספרס, בחרה השנה שלא לחשוף את נתוני המכירות הסופיים של פסטיבל הקניות השנתי - "יום הרווקים הסיני".
החברה רק הוציאה הודעה שהתוצאות היו דומות לשנה שעברה. ומה היה בשנה שעברה? עלייה של 8.5% בערך הסחורה הגולמית (GMV) עבור הפלטפורמות של עליבאבא, שהייתה הנמוכה ביותר עד כה, לאחר זינוק של 26% בשנת 2020. 

בכל אופן, זה לא מפריע לעלי אקספרס להתמקם במקום הראשון ברשימה של האתרי הקניות האהובים על הישראלים. 
על פי נתוני דירוג האתרים של similarweb, את המקום השני תופסת אמזון. אם בעבר איביי היה השם הנפרד לקניות באינטרנט, הרי שכבר מזמן הישראלים מעדיפים את הפלטפורמה של ג'ף בזוס. עם זאת איביי לא נעלמה ותופסת את המקום הרביעי.
ביניהן, במקום השלישי, האתר הישראלי הראשון ברשימה - שופרסל אונליין. בעוד שאת הביגוד, הגאדג'טים, ומוצרי הבית הישראלים מעדיפים לקנות מחו"ל, במזון אין להם כל כך ברירה אלא להזמין מהארץ, ומי שזכתה באמון הרב ביותר ברשת היא שופרסל. 
סוגר את הרשימה הוא האתר של קבוצת עזריאלי. אולי זה זמן ההמתנה הקצר יותר, או התחושה שיש למי לפנות במקרה של תקלה, בכל אופן ישנם לא מעט ישראלים שמעדיפים את פלטפורמת הקניות שלהם מהארץ. 
ומה קורה באפליקציות?
כמו בדפדפן, גם באפליקציה עלי אקספרס מוביל את הרשימה, וכן אחריו אמזון. במקום השלישי באפליקציות הוא האתר הפופולרי שיין, שלא מופיע בפסגת האתרים, מה שמעיד אולי על הגיל הצעיר יותר שהוא פונה אליו. את המקום הרביעי תופסת האפליקציה של יד2, וסוגרת את חמישיית אפליקציות הרכישה הפופולריות בישראל היא איביי. עוד אתר פופולרי שצמוד אליה הוא אסוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה