דיגיטל וטק

בזק בפתרון להורים: זה השירות שיגן על ילדכם

בזק מציעה ארבעה חודשים חינם לשירות wifi Kids לסינון וחסימת תכנים פוגעניים לילדים וחושפת מהם התכנים הכי נחסמים בשירות
מערכת ice | 
דוח האינטרנט של בזק (צילום יח"צ)
ילדים גולשים בטוח והורים גולשים חופשי. בזק מציעה ארבעה חודשים חינם לשירות Wifi Kids, החוסם גישה לאתרים פוגעניים בכל המכשירים המחוברים לנתב הביתי. שירות Wifi Kids מספק הגנה מפני אתרים פוגעניים אליהם עלולים להיחשף ילדים בכל המכשירים בבית המחוברים לנתב, ללא צורך בהתקנה ועם אפשרות להתאמה אישית של החסימה לפי גילאים וקטגוריות.
לפי נתונים שאספה החברה, הרשתות החברתיות הן הכי נחסמות, במקום השני אתרי ואפליקציות הקניות. למקום השלישי הגיעו אתרי הפורנוחברת בזק מציעה ללקוחותיה ארבעה חודשים ללא תשלום עבור שירות  ה- ,Wifi Kids הדור החדש והמתקדם לגלישה בטוחה עבור ילדים באמצעות הנתב הביתי. מדובר בשכבת הגנה נוספת על הבית הפועלת אך ורק על גבי נתבי ה-Be של בזק. בתום ארבעה חודשים מחיר השירות יעמוד על 4.90 שקלים לחודש. המבצע בתוקף עד ה- 4.3.23.
שירות ה- Wifi Kids  הנו כלי מתקדם לניהול החיים הדיגיטליים של במשפחה ומאפשר חסימת אתרים פוגעניים, זאת ללא צורך בהתקנה. השירות פועל על גבי המכשירים המחוברים לרשת הביתית באמצעות WiFi: סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות משחק ועוד, ומאפשר להורים להגביל את ילדיהם מחשיפה לתכנים פוגעניים או תכנים המיועדים למבוגרים, לפי קטגוריות: מבוגרים, אלימות, הימורים, אלכוהול וטבק, כולל הגנה מפני תכנים בלתי הולמים מתוצאות גוגל ויוטיוב.
חשוב לציין כי השירות מאפשר התאמת פרופיל גלישה אישי לכל מכשיר על פי גיל וצרכי המשתמש כך שהורים או ילדים בגילאים שונים או בעלי תחומי עניין שונים יוכלו להיחשף לתכנים שונים לפי התאמה. כמו כן, ההורים יוכלו לקבל דו"ח חודשי המפרט על האתרים שנחסמו. בנוסף שירות ה- Wifi Kids מאפשר להורים להגדיר "זמן ללא מסכים" ולהגביל את זמני השימוש, על ידי חסימת הגישה לאינטרנט למכשיר מסויים בבית, או ליותר, זאת לפי בחירת ההורים.
 
לפי נתונים שאספה בזק באופן אנונימי ממערכת WiFi Kids על החסימות העיקריות של המערכת עולה כי  במקום הראשון מבין הקטגוריות שנחסמו, מככבות הרשתות החברתיות שמציעות שלל תכנים שאינם הולמים לילדים עם לא פחות מ-57% מהחסימות. עם אתרים כמו פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, טוויטר ואפליקציות הצ'אטים סנאפ צ'אט ודיסקורד.
במקום השני, אתרי ואפליקציות הקניות עם 20% מהחסימות עם אתרים שונים ומגוונים: כמו אמזון, אתרים לרכישת טלפונים סלולריים, קונסולות משחקים כמו X-BOX וכמובן אתרים לרכישת בגדים ונעליים. את קטגוריית הקניות מובילה חנות האפליקציות – Google Play בה הילדים מנסים לרכוש משחקים בתשלום.
הפורנו מגיע רק למקום השלישי עם 9% בלבד מהחסימות. במקום הרביעי אתרי המדיה והסטרימינג כמו יוטיוב ונטפליקס עם 6% מהחסימות.  במקום החמישי אתרי המשחקים עם 5% מהחסימות. ובמקום השישי אתרי ההימורים עם 3% בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה