קריירה ולימודים

מנכ"ל בזק במהלך ענק: יעניק מלגות לסטודנטים בעשרות אלפי שקלים

רן גוראון, מנכ"ל בזק, יעניק מלגות הצטיינות על שם אביו יאיר גוראון ז"ל לסטודנטים העוסקים במחקרים חקלאיים בהיקף של כ-90,000 שקל לסטודנטים מצטיינים הלומדים לתואר שני או שלישי ומתמחי Post doc: "מקווים כי המלגות ימשיכו לסייע לפרוץ דרך ולהביא בשורה בתחום"
מערכת ice |  1
רן גוראון (צילום רמי זרנגר, unsplash)
רן גוראון, מנכ"ל בזק, יעניק מלגות הצטיינות על שם אביו יאיר גוראון ז"ל לסטודנטים העוסקים במחקרים חקלאיים, יחד עם יו"ר 'קרן גוראון' אילון גדיאל, מנהל מו"פ ערבה תיכונה וצפונית-תמר, בטקס חגיגי, בתחנת המחקר "יאיר" על שמו של יאיר גוראון ז"ל, מקימה ומנהלה הראשון של תחנת המחקר, שיתקיים ב'כנס הערבה הראשון לחדשנות בחקלאות', במסגרת התערוכה החקלאית הגדולה בישראל בתחנת המחקר 'יאיר', מו"פ ערבה, בחצבה, ב-15-16 בפברואר 2023.
קרן המלגות על שם יאיר גוראון ז"ל תעניק השנה מלגות בהיקף של כ-90,000 שקל לסטודנטים מצטיינים הלומדים לתואר שני או שלישי ומתמחי Post doc, שמחקרם עוסק באזור הערבה בתחומי חקלאות, מים, איכות הסביבה, ביוטכנולוגיה ועוד. 
קרן המלגות נוסדה ב-2010 ע"י משפחת גוראון, ותרומות ממועצה אזורית הערבה התיכונה, זרעים גדרה, ירוק 2000, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, אדא פרש ועוד. במהלך העשור הראשון לפעילותה גייסה הקרן תרומות  של כמיליון שקלים לטובת מלגות, במטרה לעודד מחקר ופיתוח בתחומי חקלאות, מים וקרקע באזור הערבה. 
רן גוראון מנכ"ל בזק ומייסד הקרן:" אנו גאים לראות את המשך מפעל חייו של אבא ז"ל, המשתקף בפני הדור הצעיר העמל על מחקר ופיתוח כלים יישומיים לחקלאות משוכללת ומתקדמת באזור הערבה ואנו מקווים כי המלגות ימשיכו לסייע לפרוץ דרך ולהביא בשורה בתחום. אני מודה למועצתה אזורית הערבה התיכונה ולמו"פ ערבה תיכונה על התמיכה וההשקעה במחקרים וחדשנות בחקלאות" 
התערוכה החקלאית הגדולה בישראל, 15-16 בפברואר 2023, תשתרע על 20 דונם, בה יציגו מעל 200 חברות מהארץ והעולם, את החידושים העדכניים ביותר בתחומי החקלאות, הגינון, חיסכון במים, חשמל סולארי, רכבי שטח, מכניקה, פטנטים ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד למשפחת גוראון ! (ל"ת)
    יעל 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור