רכילות עסקית

קבוצת בזק במהלך חשוב: הקימה עשרות מרכזים עבור הקהילה

בזק חנכה השבוע בבת ים מרכז ידע קהילתי חדש. מדובר במרכז ה-20 שבזק שותפה בהקמתו, יחד עם עמותת תפוח
מערכת ice |  2
רן גוראון וענת צור (צילום דוברות בזק)
מנכ"ל בזק, רן גוראון, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב ומנכ"לית עמותת תפוח, ענת צור, חנכו השבוע בבת ים מרכז ידע קהילתי חדש. מדובר במרכז ה-20 שבזק שותפה בהקמתו, יחד עם עמותת תפוח.
רן גוראון, מנכ"ל בזק, אמר באירוע כי "בזק רואה חשיבות רבה בהקניית נגישות למיומנויות טכנולוגיות, על מנת שאלו יהוו מפתח ושער כניסה לעולם התעסוקה ולמימוש הפוטנציאל האישי ולמובילות חברתית".
עמותת תפוח פועלת ליצירת שוויון דיגיטלי בישראל והוקמה במטרה להוות גשר בין אומת הסטארט-אפ הצומחת ובין אוכלוסיות הפריפריה הגיאוגרפית והחברתית בישראל. העמותה פועלת ליצירת שוויון טכנולוגי בישראל באמצעות פיתוח והפעלת תכניות בסיסיות ומתקדמות בתחומי הטכנולוגיה, התעסוקה ופיתוח כישורי חיים ובכך לעזור לאנשים לשנות את מציאות חייהם. העמותה מצליחה לסייע למעלה מ-80,000 ילדים ובני נוער בשנה.
כזכור, בסוף השנה שעברה קבוצת בזק הציגה את דו"ח האחריות התאגידית לשנת 2021 עם שורה של הישגים, אתגרים ויעדים במספר תחומים הרלוונטיים לפעילות החברות בקבוצה. בתחילת 2021 קיבלה בזק החלטה אסטרטגית: להרחיב את בשורת האינטרנט המהיר והסיבים האופטיים לכלל ישראל ובמהירות שיא. היעד השאפתני שהוצב היה מיליון לקוחות עד לסוף אותה השנה, והוא הושג כבר בחודש נובמבר. נתון זה הציב את בזק כחברה שביצעה את הפריסה המהירה ביותר בעולם, בקצב של מיליון משקי בית בשנה אחת בלבד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ר (ל"ת)
    ט 12/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    רבקה 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חשוב מאוד לתמוך כחברת תקשורת גדולה כזו בעמותות כמו תפוח שמובילות שינוי גם בפריפריה ובמי שידו אינה משגת.
    סגור