דיגיטל וטק

מגיש הטלוויזיה המפורסם הופך גולשים למיליונרים? התרמית נחשפת

פרסומת שמבטיחה לחשוף כמה כסף יש למגיש הטלוויזיה הוותיק והאהוב, ועל הדרך גם לספר לגולשים איך הוא הרוויח אותו ולעזור להם להפוך לעשירים כמוהו, התגלתה על ידי חברת הסייבר הישראלית GeoEdge כהונאה מתוחכמת
יאיר מור | 
צפייה בטלוויזיה (צילום unsplash)
כמה כסף יש לג'רמי קלארקסון, מגיש תוכנית הרכב האגדית Top Gear לשעבר? את התשובה לשאלה נגלה לכם עוד מעט – אך קודם נסביר מדוע אנחנו טורחים לכתוב על תוכנית שאינה משודרת בישראל.
לאחרונה גילו בחברת הסייבר הישראלית Geoedge, שעוסקת בכל מה שקשור בפרסומות ברשת, תרמית חדשה בדמות מודעות של גוף בשם XNW, שמבטיחות לגולשים לחשוף כמה כסף יש לקלארקסון, ומדוע הוא כבר לא מגיש את התוכנית. אלא שהפרסומות הללו לא מפנות לכתבה על המידע, אלא לאתר המחקה את MSN של מיקרוסופט ומשמש פרסומת לפלטפורמת מסחר קריפטוגרפית מפוקפקת בשם Bitcoin Motion, בטענה שקלארקסון עצמו השקיע בה 12 מיליון ליש"ט.
"פרסום בבורסות פרוגרמטיות הוא לעתים קרובות קופסה שחורה", מסבירים בחברת ג'יאו-אדג'. "לבעלי אתרים אין מושג אילו מודעות יופיעו באתרים שלהם מבעוד מועד – לעתים קרובות מכיוון שהבורסות עצמן אינן יודעות אילו מודעות זורמות בצינורות שלהן".
החברה ממשיכה ומציינת שהנוכלים העומדים מאחורי המודעה חושפים את הפרסומת לקבוצת משתמשים מאוד ממוקדת, כדי לנסות למנוע גילוי על ידי משתמשים מעט יותר מביני עניין. כך, משתמשים 'מתוחכמים' יותר מופנים מאותה פרסומת לאתר אחר, שבאמת כולל רשימה של כוכבי הטלוויזיה העשירים בבריטניה, וביניהם קלארקסון.
כעת, לאחר שהזהרנו אתכם מהשקעה בקריפטו בעקבות כתבות על כוכבי טלוויזיה – ולא משנה אם הם בריטים בעלי הומור ילדותי או ישראלים בעלי הומור, ובכן, ילדותי – נציין שקלארקסון שווה, לפי הערכה מהקיץ האחרון, 55.8 מיליון ליש"ט, ותאגיד השידור הבריטי (BBC) פיטר אותו מ"טופ גיר" ב-2015, לאחר שתקף והיכה מפיק בגלל שארוחת הערב שלו על סט הצילומים לא הוכנה בזמן. שני שותפיו, ריצ'ארד האמונד וג'יימס מיי, פרשו בעקבותיו בטענה שהתוכנית לא יכולה להתקיים בלעדיו. עד מהרה שכרה אמזון את כל השלושה לתוכנית דומה בשם "The Grand Tour", המשודרת בשירות הסטרימינג שלה. "טופ גיר" עברה מספר שנים קשות ולא מעט מגישים מחליפים, עד שהצליחה לחזור למסלולה עם השלישייה כריס אוונס, פאדי מקגינס ואנדרו פלינטוף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה