דיגיטל וטק

ה-V הכחול חוזר לטוויטר, ובעלי אייפון ישלמו יותר

הרשת החברתית הודיעה על השקה מחדש של המנוי בתשלום לאחר שינוי של נוהל אימות הזהות – אך כעת מתברר כי מי שמשתמש ברשת החברתית ממכשיר אייפון ישלם על המנוי הזה יותר ממי שמשתמש בה ממחשב
יאיר מור | 
טוויטר (צילום shutterstock)
טוויטר הודיעה אמש על כך שמחר (שני) יושק מחדש מנוי ה-Blue, שלה, שמאפשר למשתמשים משלמים לקבל יותר מסתם משתמשים שנמצאים ברשת החברתית הכאוטית ביותר בשביל הכיף.
לדברי החברה, מי שישלם על מנוי יקבל וי כחול אם הוא אדם פרטי, זהוב אם מדובר בחשבון רשמי של חברה ואפור אם מדובר בפוליטיקאי או מפלגה – אך רק לאחר שעובדי טוויטר יבדקו את זהותו של האדם באמצעות אימות מספר הטלפון והפרטים.
בשלב הבא, שיגיע 'בקרוב', לדברי החברה, יקבלו מנויי Blue גם עדיפות בהופעה ברשת החברתית – גם בציוצים רגילים, גם בתגובות, גם באזכורים וגם בחיפוש; החפתה במחצית של כמות הפרסומות שיופיעו להם בפיד; אפשרות להעלות סרטונים ארוכים יותר ובאיכות FullHD; גישה מוקדמת לתכונות חדשות; והיכולת לערוך ציוצים.
כדי למנוע רכישת מנוי ואז התחזות לאדם אחר, כל מי שרכש מנוי, אושר וקיבל V בצבע כלשהוא ושינה את השם או התמונה, ה-V יוסר מחשבונו לזמן קצר עד לבדיקה מחודשת של הפרטים.
אך הבשורה המעניינת ביותר היא המחיר: מנוי Blue, שמחירו היה במקור 5 דולר ומאסק הזניק אותו ל-8 דולר, ימשיך לעלות 8 דולר עבור מי שיירשם דרך אתר החברה. לעומת זאת, בעלי אייפון, שיבחרו לשלם דרך מנגנון הרכישות של אפל, ישלמו 11 דולר – כלומר 9 דולר פלוס 30% "מס אפל", כפי שמאסק הגדיר לאחרונה את העמלה שהחברה גובה. החברה לא ציינה מה יקרה במכשירי אנדרואיד – אך ייתכן כי האפליקציה שלה למערכת של גוגל, שגובה ממנה את אותה עמלה (בהבדל קטן שעל מיליון הדולר הראשונים של הכנסות שנתיות העמלה היא 15%, ורק על מה שמעל זה 30%, בעוד אפל גובה 30% על כל דולר שמכניס מי שמכניס יותר ממיליון דולר בשנה), פשוט לא תכלול אפשרות תשלום מובנית אלא הפניה לאתר – נוהל שבאייפון אסור ומוביל להסרת אפליקציות מהחנות, אך בגוגל אפשרי ליישום.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה