דיגיטל וטק

טוויטר מבהירה: אלו המגבלות על עריכת ציוצים

הרשת החברתית חשפה כי מעבר למגבלת הזמן על עריכת ציוצים, היא מגבילה גם את מספר העריכות בתוך הזמן הזה. החברה גם גילתה מי המדינות הראשונות שמשתמשים בהן ייהנו מעריכת ציוצים
יאיר מור | 
טוויטר (צילום freepik)
גם לאחר השקת היכולת לערוך ציוצים, משתמשי הרשת החברתית לא יוכלו לעשות ככל העולה על רוחם, כך אישרה החברה לאתר טק-קראנץ' הבוקר (רביעי).
החברה אמרה לאתר כי נכון לרגע זה, היא מגבילה את המשתמשים לביצוע של חמש עריכות לציוץ – וגם זה רק בתוך טווח חצי השעה הראשונה לאחר הפרסום, כפי שהודיעה החברה כבר עם השקת הניסוי של כפתור העריכה לפני כשבוע. עם זאת, היא הוסיפה כי מגבלת 5 העריכות אינה סופית, ועשויה להשתנות בהתאם להתנהגות המשתמשים שתנתח החברה בתקופת הניסוי.
מעבר למגבלת מספר העריכות, שלא הוכרזה בשבוע שעבר יחד עם עצם היכולת ומגבלת חצי השעה, חשפה החברה את תוכניות ההשקה של התכונה החדשה: כרגע היא זמינה בניו-זילנד, כך מסרה הרשת החברתית לטק-קראנץ'. לאחר מכן היא צפויה להתרחב לאוסטרליה, קנדה וארה"ב, ולאחר מכן למדינות הדוברות שפות אחרות. מעבר לפתיחה ההדרגתית למדינות שונות, בכל מדינה תגיע היכולת תחילה למשתמשים המשלמים דמי מנוי תמורת שירות Twitter Blue, ורק לאחר מכן עבור המשתמשים החינמיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה