משפט

טוויטר יוזמת מהלך נועז נגד מאסק: מה הדרישה ממנו?

החברה ביקשה מהשופט להורות למיליארדר שיעביר לידיהם את כל הודעות הטקסט שלו מהמחצית הראשונה של 2022 כחלק מהניסיון לחייב את מאסק לקיים את עסקת הרכישה
מערכת ice | 
טוויטר, אילון מאסק
חברת טוויטר הגישה ביום שישי בקשה לבית המשפט בדלוואר, בדרישה שיחייב את אילון מאסק להעביר לבחינתם את כל הודעות הטקסט האישיות שלו מהמחצית הראשונה של 2022. החברה טוענת שמאסק לא משתף פעולה בשלב גילוי הראיות לקראת המשפט בו יוכרע גורל עסקת הרכישה בשווי 44 מיליארד דולר - עסקה שמאסק עושה כל שביכולתו על מנת לסגת ממנה.
עוד ביקשה החברה מבית המשפט שימסרו לידיה גם ההודעות ממכשירו של יד ימינו של המיליארדר - ג'ייק בירצ'ל. בירצ'ל מנהל את עסקי משפחתו של מאסק ונחשב למי שלקח חלק עיקרי במציאת המימון לרכישת טוויטר. בטוויטר טוענים שמאסק, בירצ'ל ועורכי דינם לא נוהגים ב"תום לב" בכל הקשור להמצאת המסמכים וגילוי הראיות ועל כן דורשים את התערבות בית המשפט. 
 
עורכי דינו של מאסק טוענים מנגד שאינם מקיימים שום עוולה או נוהגים בחוסר שיתוף הפעולה בשלב טרום־המשפט. לדבריהם, פתחה הרשת החברתית במאמץ להסתרת עדים בעלי ידע על מספר החשבונות המזויפים ברשת.כזכור, מאסק האשים את טוויטר בכך שמספר המשתשמשים המזויפים (בוטים וחשבונות ספאם) עליו דיווחה במגעים לרכישה נמוך משמעותית ממספרם בפועל.
בית המשפט לעסקים בדלאוור יתכנס בחודש הבא כדי להכריע בשאלה האם יש אמת בדבריו של מאסק ובמידה וכן, האם יש בכך כדי להוות הפרה יסודית של תנאי העסקה ולהביא לביטולה או שמא יחויב המיליארדר לקיים את החוזה כלשונו ולרכוש את טוויטר עבור 44 מיליארד דולרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה