דיגיטל וטק

טוויטר מגשימה את החלום הגדול של המשתמשים

הרשת החברתית הפתיעה את העולם והכריזה על השקה הדרגתית של היכולת לערוך ציוצים לאחר שליחתם. איך עושים את זה, מי יוכל לעשות את זה ומהן המגבלות המוטלות על העריכה?

יאיר מור | 
מניית טוויטר (צילום freepik)
הרשת החברתית הוותיקה טוויטר הודיעה לפני זמן קצר כי היא עומדת להשיק ממש בקרוב את אחת האפשרויות המבוקשות ביותר בתולדותיה: עריכת ציוצים.
בהודעה ציינה החברה כי היכולת כבר נמצאת בבדיקה של צוות פנימי, וכי בשבועות הקרובים היא תוצע למשתמשים המשלמים על השימוש ברשת החברתית במסגרת תוכנית המנויים Twitter Blue. בהמשך, אם כי החברה לא ציינה מתי, תורחב היכולת גם עבור משתמשי החינם.
יכולת העריכה מוגבלת בזמן, כך שכל ציוץ יכול להיערך במשך 30 הדקות שלאחר שליחתו. מספר העריכות לא מוגבל – רק הזמן מוגבל. ציוץ שנערך יוצג כשמתחתיו סמל עיפרון וציון של שעת העריכה האחרונה. לחיצה על המידע הזה יוביל את הגולש לרשימת העריכות של הציוץ וכל הגרסאות הקודמות שלו.
כזכור, היכולת לערוך ציוצים נחשבת למקור לתסכול נצחי מצד משתמשי הרשת החברתית. במשך שנים הם מבקשים זאת שוב ושוב, ובעוד שהחברה הבטיחה בעבר לשקול זאת, ב-2020 אמר המייסד והמנכ"ל לשעבר, ג'ק דורסי, כי זה פשוט לא יקרה משום שזה לא מתאים לרשת הזו. באחד באפריל השנה מתח המנכ"ל הנוכחי, פראג אגרוואל, את המשתמשים עם רמיזה כי התכונה נמצאת בשלבי פיתוח – אך אז התאכזבו הגולשים כאשר הבינו שמדובר בבדיחת "יום הטפשים". עם זאת, נראה שהזעם, בשילוב עם הצהרותיו החוזרות ונשנות של הרוכש הפוטנציאלי של הרשת החברתית, אילון מאסק, כי עריכת ציוצים תהיה אחד השינויים הראשונים שיבצע, החברה החליטה סוף סוף לעשות זאת.
תגיות טוויטר
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה