דיגיטל וטק

אמזון מפתיעה: מה היא מתכוונת להציג עוד שבוע?

החברה הודיעה על אירוע וירטואלי עוד שבוע, שבו תציג מוצרים ושירותים חדשים. מה בדיוק אנחנו עשויים לראות באירוע הזה?

יאיר מור | 
אמזון (צילום shutterstock)
אמזון שלחה אמש (שלישי) לעיתונאים בארה"ב הזמנה לאירוע וירטואלי שתערוך ביום רביעי הבא, 28 בספטמבר, בשעה 19:00 לפי שעון ישראל, ובו תציג, לדבריה "מכשירים, תכונות ושירותים" חדשים או עדכניים.
ההזמנה לא כללה פרטים ספציפיים יותר, אך מדובר באירוע כמעט קבוע, שייערך בדיוק שנה לאחר אירוע דומה של החברה, ובאותה תקופה בשנה בה ערכה החברה בעבר מספר אירועים כאלו. לכן, ניתן להביט אחורה כדי לנסות להעריך מה מצפה לנו הפעם.
סדרת המכשירים שתזכה כמעט ללא ספק לעדכון היא Echo, הרמקולים והמסכים החכמים המהווים נקודות גישה לעוזרת הקולית של אמזון, אלכסה. מאז 2013 כמעט לא היתה שנה בה החברה לא הציגה בתקופה זו רמקולים ומסכים חכמים בסדרה, לצד חידושים בעוזרת הקולית עצמה, וגם השנה זה צפוי לקרות.
סדרה וותיקה נוספת שכנראה תזכה לעדכון היא קינדל – קוראי הספרים האלקטרוניים של החברה. בעיקרון היא כבר הציגה לאחרונה גרסה חדשה לאחד המכשירים הזולים בסדרה, אך ניתן לשער כי גם דגמים אחרים יזכו לחידושים.
מכשירים אחרים שייתכן, אך לא בטוח, שיוצגו באירוע, הם אלו של חברת האבטחה Ring, אותה רכשה אמזון בסוף העשור הקודם תמורת מיליארד דולר. החברה מייצרת מצלמות אבטחה, וידועה במיוחד בזכות שילוב של כאלה במנגנון פעמון לדלת הבית. ייתכן כי באירוע יוצגו דגמים חדשים של מכשירי רינג הקיימים, ואולי סוגים חדשים של מצלמות בטיחות. בשנה שעברה הוצג באירוע הזה רובוט ביתי קטן על גלגלים, שמשלב את אלכסה, מסך ומצלמת אבטחה שמסוגלת להסתובב בבית בזכות הגלגלים ולצלם את מה שקורה בכל החדרים ללא צורך בהתקנת מצלמות נפרדות בכל חדר.
בנוסף, בעבר הציגה החברה באירועים הללו צמידי כושר, אוזניות חכמות, משקפיים המשולבים באוזניות חכמות ועוד. כל אלו עשויים – או שלא – להופיע גם השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה