דיגיטל וטק

למרות המשבר בהייטק, יותר עובדים מתנדבים

פלטפורמת ההתנדבויות Helpi מדווחת על עלייה בהיקפי ההתנדבות במשק במחצית הראשונה של שנת 2022
מערכת ice | 
התנדבות בהייטק (צילום יח"צ)

הטלטלה שעובר ענף הטק בימים אלה לא משפיעה על היקפי ההתנדבות של העובדים, כך עולה מנתוני פלטפורמת ההתנדבות Helpi. על פי הנתונים נרשמה קפיצה של כ-180% בהיקפי ההתנדבות של עובדים בהיי טק ובמשק הישראלי בכלל וצמיחה של כ-300% במספר שעות ההתנדבות (14,719 שעות התנדבות לעומת 3,655 שעות ברבעון השני של 2021).
קטגוריית ההתנדבות הבולטת ביותר הינה אריזות וחלוקת מזון, וגידול משמעותי ניכר גם בתחום השיפוץ ותחזוקת הבתים.  


מנכ"לית עמותת Helpi, דנה כהן, אמרה: "הסיפוק שבלראות את נתוני הצמיחה בהיקפי ההתנדבות של החברות הוא עצום. אנו מברכות את החברות שמבינות את המשמעות והיתרונות שבטיפוח עובדים מעורבים בעלי אמות מוסר, ומודות על הבעת האמון בעמותת Helpi כפלטפורמה נוחה, דרכה ניתן להתנדב ולהשפיע." 

Helpi היא פלטפורמה להתנדבויות נקודתיות עבור הקהל הרחב, חברות ועסקים. הפלטפורמה מציעה בנייה ותכנון תוכניות התנדבותיות שנתיות על פי יכולות והעדפות החברה המתנדבת ובנוסף מציעה מגוון של התנדבויות למתנדבי הקהל הרחב לפי זמינות המתנדב, נוחיות וללא התחייבות לטווח ארוך. נכון ל 2022  חברות ב- Helpi למעלה מ-  110 חברות וארגונים אשר מקדמות התנדבות דרך הפלטפורמה לפחות פעם אחת, או מקיימות עם העמותה שותפות ארוכת טווח. בנוסף, העמותה השיקה את אות ההתנדבות התאגידי השנתי הראשון בישראל, על מנת לקדם את פועלן של החברות המתנדבות ובכך להגדיל את מעגל הסולידריות במגזר העסקי.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה