דיגיטל וטק

סמסונג בשדרוג דרמטי: איזו אפליקציה חשובה תוסר מהגלקסי שלכם?

סמסונג בוחנת אפשרות לשלב בינה מלאכותית מתקדמת בסמארטפוני הגלקסי שלה, מה שעשוי להוביל להסרת יישום ההגדרות המסורתי. האם ה-AI יוכל לכסות את כל צרכי המשתמשים ולפשט את חוויית השימוש, או שמשתמשים עדיין ירצו לשמור על השליטה הידנית בהגדרות?
רפאל בן זקרי |  1
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)
סמסונג שוקלת לשלב אינטגרציה עמוקה יותר של בינה מלאכותית (AI) בסמארטפונים מסדרת גלקסי, מה שעשוי להוביל להסרת יישום ההגדרות המסורתי במכשירים עתידיים של החברה. על פי הדיווחים, החברה מאמינה שבינה מלאכותית תוכל לכסות את הצרכים של המשתמשים, ולהפוך את הצורך בהתאמות ידניות של ההגדרות למיותר.
המהלך הזה תואם את החזון של סמסונג לפיתוח סמארטפונים המנוהלים במלואם על ידי AI, כאשר הרעיון הוא שה-AI יוכל ללמוד את דפוסי השימוש של המשתמש ולהתאים את הביצועים באופן אוטומטי, כך שלא יהיה צורך בהתערבות ידנית. זה עשוי לכלול תחומים שונים כמו בהירות המסך, התראות ועיצוב הממשק. הדגש העיקרי של סמסונג יהיה על המצלמה והמקלדת, כשה-AI יוכל לשפר את ביצועי המצלמה באופן אוטומטי לפי תנאי התאורה והמיקום, ולהתאים את המקלדת לסגנון הכתיבה האישי של כל משתמש.
המגמה של אופטימיזציה מבוססת AI כבר נראית בתכונות שונות כמו בהירות אוטומטית וניהול טעינה, אך סמסונג עשויה להרחיב את השימוש בטכנולוגיה זו. עבור משתמשים רבים, הגדרות מנוהלות על ידי AI יוכלו לפשט את חוויית השימוש ולמנוע צורך בהתאמות ידניות, אך על סמסונג יהיה להתמודד עם חששות בנוגע לפרטיות והשימוש בנתונים האישיים של המשתמשים.
למרות היתרונות של אוטומציה מבוססת AI, ישנם משתמשים שיעדיפו לשמור על שליטה ידנית בהגדרות המכשיר שלהם. איזון בין הסיוע של הבינה המלאכותית לבין מתן חופש בחירה למשתמשים יהיה הכרחי כדי לשמור על חוויית משתמש חיובית. אם סמסונג אכן מתכננת שינוי כזה, הוא כנראה לא יקרה מיד, אך ייתכן שנראה את תחילתו בעדכון התוכנה הבא של החברה עם One UI 7.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך משתמשים יידעו איזה הגדרות קיימות בכלל כדי לשנות אות
    טיפשים 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ואז איך משתמשים יידעו איזה הגדרות קיימות בכלל כדי לשנות אותן?! חוץ מזה שזה שיא הלא נוח לדבר או לכתוב לAI כדי שיש ה הגדרה וזה גם לא efficient, זה ייקח יותר זמן מפשוט להיכנס להגדרות ולשנות
    סגור