דיגיטל וטק

סמסונג בעדכון משמעותי לטלוויזיות שלכם: אלו הפיצ'רים והשדרוגים החדשים

העדכון המשמעותי של סמסונג למערכת ההפעלה של הטלוויזיות החכמות שלה מביא עימו שיפורים ופיצ'רים חדשים, כולל ממשק משודרג, אפשרויות חדשות לגיימרים וחוויות מותאמות אישית. איך זה ישפיע על חווית הצפייה והשימוש שלכם?
רפאל בן זקרי |  2
התצוגה של סמסונג (צילום סמסונג)
סמסונג החלה להפיץ את עדכון One UI לטלוויזיות החכמות שלה, זאת לאחר שהכריזה על כך בכנס המפתחים שלה שהתקיים בתחילת החודש. העדכון, המבוסס על מערכת ההפעלה Tizen 8.0, מגיע תחילה לטלוויזיות שהושקו בשנת 2023, כמו דגם S90C, כאשר מדובר בשדרוג משמעותי שמשפר את ממשק המשתמש, מוסיף תכונות חדשות כמו שיפורים בממשק המשחקים (Game Bar), תכונות כושר, וחוויות מותאמות אישית.
העדכו הוא חלק ממהלך של סמסונג להבאת הממשק הידוע שלה לכלל המוצרים החכמים שלה. הוא מביא עימו שינויים במגוון תחומים, כולל מסך הבית, המאפשר גישה קלה לתכנים באמצעות טאבים מותאמים אישית כמו "For You" ו-"Apps". בנוסף, נוספה האפשרות לשמור תכנים לצפייה מאוחרת עם התכונה "Watch Later". גם תכונות כמו Multi Control, המאפשרת לשלוט במכשירים מחוברים עם מקלדת ועכבר אחד, ו-Workout Tracker שמסנכרנת נתוני כושר עם שעוני Galaxy, הן חלק מהעדכון.
השדרוג כולל גם עיצובים מחודשים לאייקונים ולתפריטי ההגדרות, שמתאימים יותר לעיצוב של מכשירי הסמארטפונים והטאבלטים של סמסונג. העדכון מוסיף פונקציות נוספות כמו שיתוף מסך עם מכשירים ניידים, התאמות ליישומי IoT באמצעות SmartThings ושיפורים בהגדרות נגישות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק מס' 1
    יוסי 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמסונג תמיד בפיגור אחר מתחריה. הממשק מערכת ההפעלה לא ידידותית כלל, אינה נוחה ואף טיפשה בהשוואה לממשק של חב' LG. רכשתי בפער ניכר כספית מסך חב' הייסנס עם תמונה נפלאה וממשק מתקדם של WIDA. סמסונג משיקה עדכוני מערכת פעם באף פעם
    סגור
  • 1.
    לא ארכוש טלויזיה של סמסונג
    אייל 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם עושים אחלה טלוויזיות אבל מתעקשים על מערכת ההפעלה הזאת כמו שנוקיה התעקשה על סימביאן וכולם יודעים איך זה נגמר, רוכש רק טלוויזיות עם אנדרואיד טיוי
    סגור