דיגיטל וטק

עכשיו בישראל: סמסונג חושפת טלוויזיות חדשות ומשודרגות

קו הטלוויזיות החדש של סמסונג לשנת 2024 בישראל מביא שיפורי ביצועים ושדרוגי בינה מלאכותית לחוויית צפייה מתקדמת. הדגמים החדשים כוללים מסכים גדולים ובהירים יותר, טכנולוגיות להפחתת השתקפויות ומעבדים מתקדמים לתמונה ושמע מושלמים
רפאל בן זקרי | 
מסכי סמסונג 2024 (צילום סמסונג)
סמסונג משיקה בישראל את קו הטלוויזיות החדש שלה לשנת 2024, המביא עימו שיפורי ביצועים משמעותיים ושדרוגי בינה מלאכותית לחוויית צפייה יוצאת דופן. הקו החדש מתמקד בשדרוג האיכות והטכנולוגיה, ומציג מגוון מסכים מתקדמים.
בין החידושים הבולטים ניתן למצוא את דגם ה-OLED S95D לשנת 2024, המציע מסך מרהיב בגודל 77 אינץ' עם תצוגת תכנים מפורטים בקצב פריימים גבוה. המסך החדש מציג בהירות משופרת ב-20% לעומת הדגמים הקודמים, וכולל מנגנון AI מתקדם לשיפור ודיוק צבעים, בעוד שטכנולוגיית ה-OLED Glare Free החדשה מפחיתה השתקפויות ושומרת על חדות התמונה, גם בסביבות מוארות במיוחד. לצד דגם ה-77 אינץ', הושקה גם טלוויזיית ה-S90D במגוון גדלים בטווח שבין 42 ל-83 אינץ'.
סדרה נוספת שזוכה השנה לשדרוג מסמסונג היא Neo QLED, המציעה את Neo QLED 8K ו-Neo QLED 4K, עם איכות תמונה מציאותית וטכנולוגיית שמע באיכות פרימיום. הטלוויזיות מצוידות במעבד NQ8 AI Gen3 המבטיח תמונה חדה וברורה בכל תנאי תאורה, וביצועי שיא. הסדרה כולה מופעלת באמצעות מערכת ההפעלה TIZEN-8 2024, המציעה תוכן מותאם אישית לכל בני הבית באמצעות פרופילים אישיים.
הענקית הקוריאנית לא זונחת את שוק מסכי הענק, ומציעה כעת ליין מסכים בגודל 98 אינץ' בסדרות Crystal UHD, QLED ו-Neo QLED, הכוללים את טכנולוגיית Supersize Picture Enhancer המבטיחה שהתמונה תוצג באופן מקצועי גם על מסך 98 אינץ', תוך שמירה על חדות ויציבות התמונה.
קו הטלוויזיות החדש שהושק בישראל יהיה זמין לרכישה באמצעות היבואן הרשמי סמליין. ההשקה של סמסונג בישראל מגיעה בבד בבד עם היותה החברה המובילה את שוק הטלוויזיות העולמי מזה 18 שנים ברציפות, ובסמוך לאירוע Unpacked שצפויה החברה לקיים ב-10 ביולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה