דיגיטל וטק

המחיר המפתיע של הטלוויזיות החדשות של סמסונג

סמסונג מציגה בארה"ב דגמי טלוויזיות MicroLED נטולי מסגרת עם חוויית צפייה ייחודית ואיכות תמונה מתקדמת, אך עם תג מחיר מפתיע במיוחד שמשאיר אותן מחוץ להישג ידם של רוב הצרכנים, ומגביל את הנגישות שלהן רק לחובבי טכנולוגיה עם יכולת כלכלית גבוהה במיוחד
רפאל בן זקרי | 
Samsung microLED TV (צילום Samsung)
סמסונג הציגה אופציות חדשות לסדרת הטלוויזיות MicroLED שלה בארצות הברית, עם שני דגמים נוספים בעיצוב נטול מסגרת וחוויית צפייה ייחודית. הטלוויזיות החדשות מציעות איכות תמונה מרהיבה וטכנולוגיה מתקדמת, אך עם תג מחיר שיגרום לכם להיות מופתעים במיוחד.
דגם הטלוויזיה ה"זול" ביותר בסדרה העדכנית, בעל מסך בגודל 89 אינץ', יאלץ את הרוכשים להיפרד מ-109,999 דולר. הדגם בעל מסך בגודל 101 אינץ' יעלה לרוכשים 129,999 דולר, והדגם הגדול ביותר, עם מסך בגודל 114 אינץ', מגיע למחיר של 149,999 דולר - מחיר זהה לזה של רכב היוקרה כמו מרצדס G Class בארצות הברית.
סמסונג, שמובילה את שוק הטלוויזיות העולמי במשך 18 שנים ברציפות, החלה למכור את מסכי ה-MicroLED המודולריים שלה בעיצוב "The Wall" בשנת 2018, וכעת הרחיבה את הסדרה עם הדגמים החדשים והיקרים במיוחד. טכנולוגיית ה-MicroLED מתאפיינת בפיקסלים שפולטים אור בעצמם, ללא תאורה אחורית, בדומה לטכנולוגיית OLED, אך ללא הסיכון לצריבת מסך. היא מציעה צבעים שחורים עמוקים וניגודיות גבוהה, והפאנלים נטולי המסגרת מאפשרים התקנה במגוון רחב של סביבות.
המסכים החדשים מהווים פריצת דרך טכנולוגית בתחום הצפייה הביתית, כחלק מהחזון החכם של סמסונג לבית חכם, אך המחירים הגבוהים שלהם משאירים אותם מחוץ להישג ידם של רוב הצרכנים, עם נגישות מצומצמת רק לחובבי טכנולוגיה עם יכולת כלכלית גבוהה במיוחד. בנוסף, לא ברור אם הם יגיעו לישראל, ואם כן, סביר להניח שהמחיר כאן יהיה אף גבוה יותר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה