מדדים ומחקרים

בפעם ה-18 ברציפות: סמסונג כובשת את שוק הטלוויזיה העולמי

סמסונג ממשיכה לשלוט בשוק הטלוויזיות העולמי, זו השנה ה-18 ברציפות, כאשר היא עומדת בראש המכירות בענף, עם אחוזי מכירת טלוויזיות של כמעט שליש מהשוק הבינלאומי
מערכת ice | 
הטלוויזיה של סמסונג (צילום סמסונג)
יצרנית האלקטרוניקה סמסונג (Samsung) מפגינה שוב את שליטתה בשוק הטלוויזיות העולמי ועומדת זו הפעם ה-18 ברציפות בראש המכירות בענף, עם אחוזי מכירת טלוויזיות של כמעט שליש משוק הטלוויזיות הבינלאומי. 
הצלחה זו מיוחסת לדגמי QLED וה-OLED של החברה, שסך המכירות המצטברות של טלוויזיות ה-QLED (כולל דגמי ה-Neo QLED החדשים) מאז השקתן ב-2017, חצה את רף ה-40 מיליון יחידות. ב-2023 לבדה, הגיע סך המכירות של מוצרי ה-QLED ל-8.31 מיליון יחידות.
הנתונים החדשים מעידים כי סמסונג ממשיכה להוביל את תחום טלוויזיות הפרימיום, ובפרט בשוק הטלוויזיות הגדולות מ-75 אינץ, בטווח מחירים של מעל 2,500 דולר. החברה מחזיקה בנתח מרשים של 60.5% משוק המכירות של טלוויזיות שמחירן מעל 2,500 דולר, ובמקביל שומרת על ההובלה בשוק הטלוויזיות של מעל 75 אינץ' עם נתח של 33.9%. בנוסף לכך, ובמיוחד הודות למכירות החזקות של דגמי ה-98 אינץ', היא שומרת על הובלה גם בשוק הטלוויזיות של למעלה מ-90 אינץ' עם 30.4% מנתח השוק.
בתחום ה-OLED, רשם בשנת 2023 קו הטלוויזיות של החברה מכירות בסך 1.01 מיליון יחידות, עם נתח שוק של 22.7%, כאשר הרחבת מוצרי ה-OLED ב-2024, צפויה להניב זינוק נוסף בנתח החברה.
"אנו גאים לזכות בהכרה כמובילי שוק הטלוויזיות העולמי כבר 18 שנה ברציפות, ורואים בכך הצהרת אמון ונאמנות מתמשכת של לקוחותינו", אמר סוק וו יונג, נשיא וראש חטיבת Visual Display ב-Samsung Electronics. "יש לנו מחויבות עמוקה לקידום ופיתוח הענף. מעבר לשיפור העצום באיכות התמונה, אנו מעוניינים להציע גם חוויות משמעותיות ובעלות ערך", הוסיף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה