מדדים ומחקרים
בפעם ה-18 ברציפות: סמסונג כובשת את שוק הטלוויזיה העולמי
סמסונג ממשיכה לשלוט בשוק הטלוויזיות העולמי, זו השנה ה-18 ברציפות, כאשר היא עומדת בראש המכירות בענף, עם אחוזי מכירת טלוויזיות של כמעט שליש מהשוק הבינלאומי
יצרנית האלקטרוניקה סמסונג (Samsung) מפגינה שוב את שליטתה בשוק הטלוויזיות העולמי ועומדת זו הפעם ה-18 ברציפות בראש המכירות בענף, עם אחוזי מכירת טלוויזיות של כמעט שליש משוק הטלוויזיות הבינלאומי.
הצלחה זו מיוחסת לדגמי QLED וה-OLED של החברה, שסך המכירות המצטברות של טלוויזיות ה-QLED (כולל דגמי ה-Neo QLED החדשים) מאז השקתן ב-2017, חצה את רף ה-40 מיליון יחידות. ב-2023 לבדה, הגיע סך המכירות של מוצרי ה-QLED ל-8.31 מיליון יחידות.
הנתונים החדשים מעידים כי סמסונג ממשיכה להוביל את תחום טלוויזיות הפרימיום, ובפרט בשוק הטלוויזיות הגדולות מ-75 אינץ, בטווח מחירים של מעל 2,500 דולר. החברה מחזיקה בנתח מרשים של 60.5% משוק המכירות של טלוויזיות שמחירן מעל 2,500 דולר, ובמקביל שומרת על ההובלה בשוק הטלוויזיות של מעל 75 אינץ' עם נתח של 33.9%. בנוסף לכך, ובמיוחד הודות למכירות החזקות של דגמי ה-98 אינץ', היא שומרת על הובלה גם בשוק הטלוויזיות של למעלה מ-90 אינץ' עם 30.4% מנתח השוק.
בתחום ה-OLED, רשם בשנת 2023 קו הטלוויזיות של החברה מכירות בסך 1.01 מיליון יחידות, עם נתח שוק של 22.7%, כאשר הרחבת מוצרי ה-OLED ב-2024, צפויה להניב זינוק נוסף בנתח החברה.
עוד ב-
"אנו גאים לזכות בהכרה כמובילי שוק הטלוויזיות העולמי כבר 18 שנה ברציפות, ורואים בכך הצהרת אמון ונאמנות מתמשכת של לקוחותינו", אמר סוק וו יונג, נשיא וראש חטיבת Visual Display ב-Samsung Electronics. "יש לנו מחויבות עמוקה לקידום ופיתוח הענף. מעבר לשיפור העצום באיכות התמונה, אנו מעוניינים להציע גם חוויות משמעותיות ובעלות ערך", הוסיף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה