השוק

סמסונג בדו"ח מאכזב במיוחד: הרווח צולל, מדוע בחברה אופטימיים?

הדו"ח הרבעוני שפרסמה סמסונג חשף כי החברה פספסה את התחזיות וחוותה ירידה משמעותית ברווח ובמכירות מוצריה. לאחר שנאלצה לרדת למקום השני בטבלת יצרניות הסמארטפונים הגדולות, והדו"ח המאכזב, מדוע בחברה אופטימיים?
מערכת ice | 
סמסונג (צילום shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, פרסמה היום (רביעי) את הדו"ח הרבעוני הרביעי שלה לשנת 2023, אשר הצביע על מצב עגום אליו הגיעה החברה, עם ירידה משמעותית בהיקף מכירות המוצרים של החברה ובעיקר בעקבות הירידה ברווח הנקי והתפעולי שלה.
החברה פרסמה כי היקף הירידות במכירות שלה עומד על 35%, והרווח התפעולי שלה לרבעון הרביעי של שנת 2023 צנח ל-2.1 מיליארד דולר, בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שלפניה, בה הרווח התפעולי של החברה עמד על 3.5 מיליארד דולר.
על אף הנתונים המאכזבים, בחברה אופטימיים לגבי התקופה הקרובה ואומרים כי השוק צפוי להתאושש. בחברה מסרו בהצהרה למשקיעים כי הם צופים ששנת 2024 תהיה שנת קאמבק לשוק הסמארטפונים, בעיקר בגלל החידושים וכניסת טכנולוגיית ה-AI לשוק הרווי. וזאת, על פי הצהרת החברה, "על אף מכשולים פוטנציאליים, לרבות מדיניות שיעור הריבית ועניינים גיאו-פוליטיים נוספים".

כזכור, במהלך שנת 2023, הענקית הדרום קוריאניות איבדה את המקום הראשון היוקרתי, בטבלת יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם. את המקום היא איבדה, כמובן, לחברת אפל, שבזכות המיתוג והשיפורים שהוסיפו לדגמי האייפון החדשים, עברה להוביל את הטבלה במקומה של סמסונג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה