דיגיטל וטק

העתיד כבר גר כאן: החזון של סמסונג לבית חכם

סמסונג הציגה את "הבית החכם לבידור" בווילה יוקרתית בחוף "ניקי" בדובאי; התצוגה התפרשה על פני ארבעה חדרים, ואיפשרה הצצה לחוויות הבידור האיכותיות שמציע ליין הטלוויזיות של החברה
מערכת ice | 
התצוגה של סמסונג (צילום סמסונג)
Samsung Gulf Electronics הציגה היום (רביעי) בדובאי את "הבית החכם לבידור" (Smart House of Entertainment) ואת סדרת הטלוויזיות שלה לשנת 2023 המותאמות ומכוונות לסגנון החיים ולצרכים המשתנים והדינמיים של הצרכנים.
באירוע הציגה Samsung את החדשנות שהביאה אותה למעמדה המוביל בתחום הבידור הביתי והיצע בלעדי של מסכים גדולים במיוחד המעמידים את הטלוויזיה בלב חוויית הבית החכם.

המיקוד בטלוויזיות פרימיום חכמות מאפשרת ל-Samsung להחזיק במעמדה בתור מובילה בענף הטלוויזיות כבר כמעט שני עשורים. נתונים ממחקר השוק שביצעה חברת המחקר Omdia מראים שגם ב-2022 גברה Samsung על המתחרים בשוק הטלוויזיות העולמי, וזוהי השנה ה-17 ברציפות שהחברה מדורגת במקום הראשון בשוק הטלוויזיות העולמי.
Samsung הציגה את "הבית החכם לבידור" (Smart House of Entertainment) בווילה יוקרתית בחוף "ניקי" בדובאי. התצוגה התפרשה על פני ארבעה חדרים, ואיפשרה הצצה לחוויות הבידור האיכותיות שמציע ליין הטלוויזיות של Samsung ל-2023. בכל חדר הוצגו טלוויזיות חכמות שונות כגון: Neo QLED 8K, OLED, The Freestyle, The Frame.
מאחר והיום כמעט בכל חדר ישנה טלוויזיה, הטכנולוגיה החכמה ורבת העוצמה של סמסונג SMART THINGS מאפשרת להנות מחוויה אמיתית של "הבית החכם לבידור" (Smart House of Entertainment) באמצעותה בני הבית בכל חלל מחדרי הבית, מוזמנים לחוות וליהנות מחווית בידור אישית ואימרסיבית המותאמת לסביבת המגורים עצמה ולצרכים המשתנים של כל משפחה.
מוסטפה סאדיק, ראש קבוצת התצוגה החזותית ב-Samsung Electronics במזרח התיכון וצפון אפריקה, אמר: "באמצעות חדשנות והקשבה ללקוחות שלנו, Samsung ממשיכה להוביל בתעשייה בתור המותג החזק ביותר בעולם, במיוחד בתחום המסכים הגדולים. בעזרת רעיון 'הבית החכם לבידור' (Smart House of Entertainment) של Samsung, אנחנו יכולים להדגים כיצד אנחנו מעודדים את לקוחותינו לאמץ חוויות חדשניות בשימוש בבית החכם. שותפי התוכן שלנו משחקים תפקיד עיקרי ביכולות של טלוויזיית Samsung, ואנחנו נמשיך לעבוד יחד כדי להעניק את חוויית הלקוח הטובה ביותר ואת התוכן הטוב ביותר לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה