דיגיטל וטק

בקרוב בישראל? זה תקן הטעינה שבריטניה שוקלת לאמץ

בעקבות המהלך של האיחוד האירופי והודו, בריטניה שוקלת לאמץ את תקן ה-USB-C כתקן אחיד לטעינה במכשירים אלקטרוניים. האם גם ישראל תלך בכיוון דומה, ומה המשמעות עבור עסקים וצרכנים?
רפאל בן זקרי | 
טעינה מהירה (צילום Realme)
הממשל הבריטי שוקל לאמץ את תקן ה-USB-C כתקן אחיד לטעינה במכשירים אלקטרוניים, בעקבות הצעדים של האיחוד האירופי והודו. משרד בטיחות המוצרים והתקנים, שנמצא תחת משרד העסקים והמסחר הבריטי, פתח בהתייעצות עם יצרנים, יבואנים ועמותות מסחריות בנושא.
המטרה היא לבחון אם אימוץ תקן טעינה אחיד כמו USB-C יכול לסייע לעסקים ולהביא תועלת לצרכנים ולסביבה. אם בריטניה תחליט לא לאמץ את USB-C ותבחר בתקן אחר, סביר להניח שיצרני המכשירים יספקו מתאמים במקום לייצר גרסאות שונות של מכשירים.
המשרד הבריטי הצהיר כי יש פוטנציאל לאימוץ תקן אחיד שיועיל לעסקים וצרכנים, ושואף לקבל תגובות מהגופים השונים כדי להחליט אם ללכת בכיוון זה, ואם כן, האם USB-C הוא הבחירה המתאימה למהלך הזה, כמו באיחוד האירופי.
כזכור, בעקבות הצעדים שהוביל האיחוד האירופי, נאלצה אפל להיפרד משקע ה-Lightning המפורסם שלה לטובת שקע טעינה מסוג USB-C. כעת, נראה כי מדינות נוספות יצטרפו לשינוי, מה שעשוי להשפיע על חברות ומוצרים רבים נוספים בקרוב.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה