כסף וצרכנות

ריקול דחוף למטעני הטלפון בישראל: "הסוללה עלולה להתלקח ולגרום לשריפה"

אם יש לכם סוללת גיבוי לטלפון הסלולרי מסוג Anker, עליכם לבדוק מיד אם מדובר באחד הדגמים שהתגלו כבעייתיים: היצרנית פרסמה אזהרה כי הם עלולים להתחמם יתר על המידה עד כדי סכנת שריפה
מערכת ice | 
מטענים (צילום pexels)
יצרנית אביזרי הסלולר אנקר (Anker) פרסמה אזהרה חמורה מפני שימוש בסוללות גיבוי חיצוניות שעשויות להתחמם יתר על המידה ולהתלקח עד כדי סכנת שריפה.
המילטון, יבואנית ANKER לישראל, פרסמה בישראל: על פי הודעת היצרן, סוללת גיבוי מדגם A1652 שיוצרה בין התאריכים 3 בינואר 2024 עד 27 בספטמבר 2024, הינה חלק מריקול גלובלי. למרות שרוב הסוללות ששווקו בישראל אינן מהסדרה, ולמען הסר ספק, אנו ממליצים ללקוחות לבדוק את המספר הסידורי של הסוללה שברשותם, בלינק המצורף, ובמידה ואכן הסוללה שברשותם מופיעה, יש לפנות אל לשירות הלקוחות בטלפון: 08-6852114
באתר Anker פורסם:  גילינו כי כמה סוללות ליתיום-יון מסוגAnker 334 MagGo   (PowerCore 10K), בסוללה ניידת Anker MagGo עלולות להוות סיכון לשריפה עקב פגם בייצור. הסוללות במצברים המושפעים עשויות להתחמם יתר על המידה, דבר שעלול לגרום להמסת רכיבים פלסטיים, עשן וסכנת שריפה. למרות שייתכן שרק מספר קטן של סוללות מושפעות מבעיה זו, מתוך זהירות רבה אנו פונים לכל הלקוחות כדי להתחיל בתהליך ריקול.

צילום
צילום מסך מאתר anker.com
אתם יכולים לאמת את הדגם של הסוללה על ידי הסתכלות בחלק התחתון שלה. אלה הדגמים הבעייתיים:
Anker 334 MagGo Battery (PowerCore 10K), model: A1642
Anker Power Bank (20,000mAh, 22.5W, Built-In USB-C Cable), model: A1647
Anker MagGo Power Bank (10,000mAh, 7.5W, Stand), model: A1652
במידה ויש לכם את המכשירים הבאים, יש להקיש את מספרם באתר anker.com ולהפסיק מיד את השימוש במוצר. אין להשליך את הסוללה לפח האשפה או לפח המיחזור - אלא במתקן שמיועד לסוללות ליתיום.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה