דיגיטל וטק

הבעת אמון בסטארט-אפ הישראלי: השלים גיוס בסך 40 מיליון דולר

חברת הסטארטאפ Qodo השלימה סבב גיוס מסדרה A בסך 40 מיליון דולר. מדובר במהלך חשוב שמביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-50 מיליון דולר. סיבוב הגיוס הובל, בין היתר, על ידי הקרנות Susa Ventures ו-Square Peg

מערכת ice | 
מייסדי חברת קודו (צילום Omer Hacohen)
חברת הסטארטאפ Qodo (לשעבר CodiumAI), המפתחת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית לכתיבה ובדיקה של קוד באיכות גבוהה, השלימה סבב גיוס מסדרה A בסך 40 מיליון דולר. על פי ההודעה הרשמית, מדובר במהלך חשוב שמביא את סך ההשקעה בחברה מאז הקמתה ל-50 מיליון דולר. 
הסיבוב הובל על ידי הקרנות Susa Ventures ו-Square Peg, בהשתתפות Firestreak Ventures, ICON Continuity Fund ומשקיעי הסיד TLV Partners ו-Vine Ventures.
במהלך שלושה חודשים מהשקת הפלטפורמה בתשלום, מכירות החברה כבר חצו מיליון דולר ARR.
בין לקוחות החברה חברות מובילות בהן, WalkMe, Hibob, Bringg, Percepto Nexxen. החברה נבחרה כ-Cool Vendor על ידי גרטנר בתחום בדיקות מבוססות בינה מלאכותית בפיתוח תוכנה והצטרפה לאחרונה למאיץ חברות GenAI של AWS.
עולם פיתוח התוכנה עובר מהפך קיצוני עם אימוץ נרחב של פתרונות קידוד מבוססי בינה מלאכותית ומעבר לאוטומציה, שמאפשרים למפתחים לפנות זמן למשימות ברמה גבוהה יותר של היישום העסקי של המערכת ועיצובה.
רוב כלי יצירת הקוד מתמקדים במהירות על פני איכות. כתוצאה מכך, הקוד שנוצר באופן זה מכיל לא מעט בעיות, ורובו מכיל אי-דיוקים. טעויות אלו עלולות להוביל לעיכובים בפיתוח, בעיות בפונקציונליות של המוצר ואף כשלים גדולים מכך עבור הארגון שעלולים להשפיע על מיליוני משתמשים.
חברת הסטארטאפ Qodo נוקטת בגישה חדשנית ואחראית לפיתוח תוכנה באמצעות בינה מלאכותית, תוך שימת דגש חזק על איכות ואמינות הקוד. הפלטפורמה המקיפה של החברה משלבת כלי AI בסביבות בהן עובדים מפתחים אנושיים, כולל IDEs פופולריים, פלטפורמות git ו-CLIs. היא מסייעת ביצירה חכמה של קוד, ביצוע בדיקות, ביקורות יסודיות ותיעוד, תוך מתן עדיפות לאיכות בכל שלבי הפיתוח. 
איתמר פרידמן, מייסד משותף ומנכ"ל Qodo: "כשמפתחים עוברים לפיתוח קוד באמצעות בינה מלאכותית, ההצלחה לא תגיע ממעבר חד לכלים האוטומטיים. במקום זאת, עלינו לשלב באופן שקול ואחראי כלי בינה מלאכותית כדי לשפר את המומחיות האנושית, תוך התמקדות באיכות והתאמה ולא רק במהירות. באמצעות בדיקות וסקירות מקיפות לכל אורך שלבי פיתוח התוכנה נוכל להסתמך על כלי בינה מלאכותית כחלק בלתי נפרד מהצוות האנושי, ולהפחית באופן דרמטי את החשש מבאגים".
יונתן סלע, שותף בקרן Square Peg: "הפלטפורמה של qodo יודעת לטפל היטב בחששות אלה באמצעות גישת ה"איכות תחילה" עם התמקדות בשלמות ונכונות הקוד. בכך היא סוללת את הדרך לעידן בטוח ואמין יותר של פיתוח תוכנה מבוסס בינה מלאכותית".
ג'נה זרקר, שותפה בקרן Susa Ventures: "השקענו ב-Qodo כי הם לוקחים על עצמם פיתוח קוד מתוך מתן קדימות לאיכות. הגישה שלהם מפחיתה סיכונים ומשפרת את האמינות של הקוד, ומספקת החזר ROI וערך מידי לארגונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה