השוק

הבעת אמון בענקית התעופה: קיבלה הזמנה בסך של כ-3 מיליון דולר

חברת "אורביט טכנולוג'יס" מכריזה על הזמנה של כ-3 מיליון דולר מאינטגרטור מוביל באירופה לאספקת מערכות תקשורת לוויינית עבור פלטפורמות צבאיות ימיות.  דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט: "הזמנות אלו מדגישות בעינינו את מובילותה הטכנולוגית של אורביט במערכות תקשורת לוויינית ימיות בכלל ולחילות ים מובילים בפרט"

מערכת ice | 
תעופה (צילום shutterstock)
חברת "אורביט טכנולוג'יס", מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית הודיעה היום (ראשון) על קבלת הזמנה מלקוחה מוכרת מאירופה על אספקת מערכות תקשורת לוויינית.
על פי ההודעה הרשמית של החברה,  אורביט טכנולוג'יס קיבלה הזמנה מאינטגרטור מוביל באירופה, לאספקת מערכות תקשורת לוויינית מסוג OceanTRx4 Mil עבור פלטפורמות צבאיות  ימיות בסך כולל של כ-3 מיליון דולר. עוד מציינת הנהלת החברה, כי  המערכות יסופקו במהלך שנת 2025.
OceanTRx 4 Mil הינה פלטפורמה שהושקה לאחרונה ע"י אורביט, המבוססת על פלטפורמת OceanTRx4 אך בעלת תכונות צבאיות מתקדמות. מדובר במערכת תקשורת לוויינית המיועדת לפלטפורמה ימית אשר תומכת במגוון תצורות של מערכות אנטנה בקוטר 1.15 מטר, הפועלות בתדרים  Ku, X ו- Ka כולל פתרון ייחודי של הפעלה בו זמנית של מגוון תדרים לפעילות גלובליות. מערכת Mil OceanTRx 4 תוכננה להתקנה, תחזוקה ושדרוג מהירים ונוחים, והיא משלבת ביצועי RF וזמינות מערכת יוצאי דופן עבור לקוחות ביטחוניים.
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, התייחס להישג המרשים שקטפה החברה ואמר: "הזמנות אלו ממשיכות את תהליך הגדלת הצבר שלנו מתחילת השנה ואנו גאים על הזמנה נוספת מאינטגרטור מוביל באירופה לרכוש את המערכות המתקדמות של אורביט עבור צי מוביל עולמי באחת ממדינות נאט"ו".
עוד ציין אשחר: "הזמנות אלו מדגישות בעינינו את מובילותה הטכנולוגית של אורביט במערכות תקשורת לוויינית ימיות בכלל ולחילות ים מובילים בפרט, ומספקת ללקוח את הפלטפורמה הצבאית OceanTRx4 Mil - שהינו פתרון תקשורת לוויינית המתקדם בעולם. נמשיך לפעול לבניית צבר הזמנות משמעותי לטובת המשך הצמיחה שלנו כחברה מובילה בתחומה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה