השוק

בכ-6 מיליון דולר: אורביט הישראלית והחברה הגדולה בעולם בעסקת ענק

אורביט טכנולוג'יס הישראלית, הודיעה כי חתמה על הסכם ארוך טווח עם חברת התקשורת הלוויינים הגדולה בעולם, שהתמזגה לאחרונה, אחרי שקיבלה הזמנות לפיתוח ואספקת מערכות תקשורת לוויינית מוטסות בסך של מיליוני דולרים
מערכת ice |  3
בורסה בישראל-אילוסטרציה (צילום shutterstock, pixabay)
אורביט טכנולוג'יס הישראלית, מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית, הודיעה היום (ראשון) כי בהמשך לדיווח המיידי מיום 20 במרץ 2019, בדבר חתימת החברה על הסכם ארוך טווח עם חברת התקשורת הלוויינים הגדולה בעולם, זאת לאחר שהחברה קיבלה הזמנות לפיתוח ואספקת מערכות תקשורת לוויינית מוטסות בסך של כ-5.8 מיליון דולר. המערכות צפיות להיות  מסופקות במהלך השנים 2025 - .2027  
ההזמנות כוללות מערכות תקשורת לוויינית מוטסות רב תכליתיות (MPT – Terminal Purpose-Multi ) בתדרי Ka, המותאמות לצרכים צבאיים, ממשלתיים ומסחריים. חברת תקשורת הלוויינים, נרכשה בשנה האחרונה על ידי מובילת שוק עולמית אחרת בתחום שירותי תקשורת  לוויינית אשר הינה בתהליך שיגור קונסטלציית לוויינים חדשה והמערכות החדשות שאורביט תפתח ותייצר עבורן יותאמו גם לקונסטלציית הלוויינים החדשה.  
בראיית הלקוח שיקנה מערכות חדישות אלו הוא ייהנה מקישוריות עם שתי קונסטלציות לוויינים משמעותיות בעלות כיסוי גלובלי רחב ביותר ועם ביצועים בעלי מובילות עולמית.  
דניאל אשחר, מנכ"ל אורביט, מסר: "אנו שמחים וגאים לפתח ולספק את דור העתיד של מערכות תקשורת לוויינית, אשר תאפשרנה קישוריות עם לוויינים חדישים בעלי ביצועים יוצאי דופן, עבור שתי חברות לווין גלובליות שלאחרונה התמזגו לחברת ענק בתחום שירותי הלוויין ללקוחות צבאיים, ממשלתיים ואזרחיים".  
"הזמנות אלו הינן פועל יוצא של אמון רב ביכולות הטכנולוגיות של חברת אורביט, יחד עם אספקות מוצלחות  של טרמינלים קודמים ללקוח זה אשר הותקנו במגוון רחב של מטוסים והפגינו ביצועים מצוינים העולים על  ביצועי המתחרים".  
"הזמנות אלו הופכות את אורביט לספק אסטרטגי של שתי חברות לוויין גלובאליות. היכולת של אורביט לספק  מערכות אשר יתמכו בקונסטלציה משותפת ואחודה של שתי החברות מהווה יתרון משמעותי עבור חברת  אורביט. דבר שיאפשר לחברה ליהנות מיתרון תחרותי בשוק הלוויינות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מותק, הענקים התכווצו
    ידין 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממתי עיסקה בסך 5.8 מליון דולר היא עיסקת ענק?!
    סגור
  • 2.
    ילד הפלא הרוסי.
    דני 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאוד מעניין . נראה סיפור דמיוני . ומעניין לאן נעלם ?
    סגור
  • 1.
    עסקת ענק ???
    איל 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מזלזל חלילה ב- 6 מיליון דולר (כ- 20 מיליון ש"ח), אבל לקרוא לזה עסקת ענק ? אולי מדובר על 6 מיליארד ?
    סגור