דיגיטל וטק

אמזון ברכישה אסטרטגית: כך תמשיך להוביל באוטומציה

במהלך שנועד לחזק את יכולות האוטומציה שלה, ענקית המסחר האלקטרוני רוכשת חברה חדשה ומגייסת אליה 25 אחוז מהעובדים. האם זהו צעד מחושב שיאפשר לאמזון להוביל בתחום, או כזה שעלול להוביל לאתגרים בלתי צפויים?
רפאל בן זקרי | 
לוגו אמזון (צילום Shutterstock)
אמזון הודיעה על גיוס מייסדי חברת Covariant, יצרנית תוכנות רובוטיקה, במהלך שנועד להרחיב את האוטומציה במחסניה. המהלך, המכונה "acquihire" - תהליך שבו חברה רוכשת את הצוות והידע הטכנולוגי של חברה אחרת כדי לחזק את יכולותיה - נועד להרחיב את יכולות האוטומציה של אמזון במחסנים, תחום שבו היא מובילה מאז רכישת Kiva Systems בשנת 2012, שסיפקה לה רובוטים המשמשים בניהול מחסנים והשלמת הזמנות אונליין בצורה יעילה ומהירה יותר.
בהודעתה, אמזון ציינה כי היא תקלוט גם כ-25% מעובדי Covariant, אך נמנעה מלספק פרטים נוספים על העסקה. מקורות יודעי דבר ציינו כי הייתה כוונה לרכוש את Covariant במלואה, אך נכון לעכשיו העסקה מתמקדת בגיוס הצוות והטכנולוגיה בלבד. חברת Covariant לא השיבה לפניות לתגובה בנושא.
אמזון היא מובילה בתחום האוטומציה במחסנים מאז רכישת Kiva Systems, והמהלך עם Covariant צפוי לחזק את מעמדה. Covariant מספקת תוכנות רובוטיות לחברות כמו Otto Group, Radial ו-McKesson Corp, המשתמשות בתוכנות שלה לניהול מחסנים. שילוב הטכנולוגיות של Covariant עשוי לאפשר לאמזון להגדיל את היעילות במחסנים שלה ולהשיג יתרון נוסף בתפעול הגלובלי.
בנוסף לגיוס המייסדים והעובדים, אמזון תקבל גם רישיון למודלים הרובוטיים של Covariant, מה שיאפשר לה להמשיך לפתח את טכנולוגיות האוטומציה שלה. המהלך מצביע על המחויבות של אמזון להמשך השקעה בטכנולוגיות מתקדמות שיסייעו לה לשפר את ביצועי החברה בשוק המסחר האלקטרוני.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה