דיגיטל וטק

סמסונג בבשורה לבעלי מכשירים הזולים: השדרוג המשמעותי שיקבלו החודש

סמסונג עשויה להרחיב את התמיכה בעדכוני תוכנה למכשירים זולים יותר בסדרת Galaxy A, כולל ה-Galaxy A16 5G הצפוי. המכשיר עשוי לקבל עד שש שנים של עדכונים, מהלך שעשוי לשנות את חוקי המשחק בשוק המכשירים הזולים. איך זה ישפיע על ההחלטה שלכם בבחירת מכשיר?
רפאל בן זקרי | 
סמסונג גלקסי A73 (צילום Shutterstock)
סמסונג שוקלת להרחיב את התמיכה בעדכוני תוכנה לטווח ארוך גם בטלפונים זולים יותר בסדרת ה-Galaxy A שלה. על פי דיווחים, ה-Galaxy A16 5G - מכשיר בקטגוריות מחיר זולה במיוחד - שאמור להיות מושק בסוף החודש, עשוי לקבל עד שש שנים של עדכוני מערכת הפעלה ועדכוני אבטחה.
אם זה יתממש, ה-A16 5G יהפוך לאחד ממכשירי האנדרואיד הזולים עם התמיכה הארוכה ביותר, כשמרבית המכשירים בקטגוריית המחיר הזו מקבלים כיום רק 2-3 שנים של עדכונים. המהלך מגיע לאחר שהחברה החלה להציע תמיכה בת שבע שנים למכשירי הדגל שלה, כמו סדרת Galaxy S24 והדגמים המתקפלים Galaxy Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6. הרחבת התמיכה למכשירים הזולים יכולה לשפר משמעותית את חוויית השימוש במכשירים זולים ולעודד יצרניות אנדרואיד אחרות לשפר את מדיניות העדכונים שלהן.
ה-Galaxy A16 5G צפוי להגיע עם מפרט מרשים יחסית עבור מכשיר זול, כולל מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ' עם קצב רענון של 90Hz, עמידות למים ואבק בתקן IP54, ומעבד Exynos 1330 המבוסס על טכנולוגיית ייצור של 5nm.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה