דיגיטל וטק

הסטארט-אפ הישראלי חוגג הישג ענק: גיוס בסך 3.4 מיליון דולר

הסטארט-אפ "Pickommerce" מכריז על השלמת גיוס פרה-סיד בסך 3.4 מיליון דולר לפיתוח עמדות אוטונומיות לליקוט ואריזה במערכים לוגיסטיים. כפיר ניסים, מייסד ומנכ"ל החברה: "Pickommerce מביאה לשוק יכולות חסרות תקדים, הממצבות אותה כחברה פורצת דרך וכמובילה טכנולוגית"

מערכת ice | 
עובדי חברת פיקומרס (צילום שירה הררי)
חברת הסטארט-אפ "Pickommerce", המפתחת מערכות אוטונומיות לליקוט ואריזה במרכזים לוגיסטיים מבוססת טכנולוגיית בינה מלאכותית וראיית מכונה, מכריזה על הישג מרשים במיוחד בגזרת גיוסי ההון.
הסטארט-אפ הישראלי, אשר הוקם ע"י כפיר ניסים, פרופסור אמיר שפירא, פרופסור אילון רימון וחממת InNegev, מכריז על השלמת גיוס פרה-סיד של 3.4 מיליון דולר בהובלת קרן IL Ventures, אשר מתמחה בהשקעה בטכנולוגיות חדשניות לתעשיות מסורתיות, ובהשתתפות חממת InNegev, קרן Fusion VC, רשות החדשנות והמשקיע האסטרטגי ZIM Ventures, זרוע החדשנות של חברת צים. כספי הגיוס ישמשו להאצת הפיתוח, הייצור והמכירה של מערכת ה-PickoBot ולהטמעה מואצת של הפתרון בתעשיות השונות.
הפיתוח החדשני של הסטארט-אפ מבוסס על מחקר אקדמי מקיף, ניתן ליישום גם במחסנים אוטומטיים וגם במחסנים מסורתיים, תוך שיפור הדיוק והיעילות התפעולית ובשילוב מובנה עם אוטומציה קיימת. מביא להוזלת עלויות בתפעול המחסנים והפחתת התלות בעבודה ידנית, הכשרות חוזרות וטעויות אנוש.
מערכת ה-PickoBot, שפיתחה החברה, מספקת את החוליה החסרה בהשלמת האוטומציה של המחסנים, תוך מתן פתרון מקיף לתעשיות מגוונות כמו הלבשה, קמעונאות, מסחר אלקטרוני, תרופות, רשתות שיווק, חקלאות ועוד. 
הפיתוח החדשני כולל טכנולוגיה ייחודית שמשלבת יכולת רובוטיקה לאחיזה בהדבקה המוגנת בפטנטים יחד עם פתרונות אחיזה מבוססים ואקום ואצבעות רובוטיות המוכרים בתעשייה. המאפשרים לה ללקט ולארוז פריטים רבים ומגוונים באותה עמדה.
כפיר ניסים, מייסד ומנכ"ל Pickommerce: "אנחנו מודים למשקיעים, ללקוחותינו ולשותפים על המחויבות ורואים ביקוש משמעותי בשוק ל-PickoBot Pickommerce מגדירה מחדש את גבולות התעשייה, באמצעות קבלת החלטות מבוססת בינה מלאכותית, אלגוריתמיקה מתקדמת לאריזה, יכולות עיבוד תמונה ייעודיות ויכולות אחיזה רובוטית מעוגנות פטנטים. Pickommerce מביאה לשוק יכולות חסרות תקדים, הממצבות אותה כחברה פורצת דרך וכמובילה טכנולוגית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה