דיגיטל וטק

השוק הישראלי צמא למומחי AI - זה המיזם של רשות החדשנות

רשות החדשנות יוצאת בקול קורא בו תממן תוכניות בשווי של עד 10 מיליון שקל לתוכניות שונות שיסייעו בהבאת מומחי בינה מלאכותית מחו"ל לעבודה בחברות הייטק ישראליות
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
ההידרדרות בענף ההייטק בישראל נמשכת והמדינה מנסה למצוא לכך פתרונות מחו"ל על מנת לא לאבד את יוקרתה כאומת ההייטק העולמי. רשות החדשנות פרסמה קול קורא למימון תוכניות בשווי של 10 מיליון שקל שיסייעו להביא ארצה חוקרי בינה מלאכותית מחו"ל.
במסגרת הקריאה של רשות החדשנות, הגופים שיעמדו בקריטריונים יקבלו מימון של עד 70% מגובה התקציב שיאושר להם, מצידם הם יצטרכו ללוות את מומחי הבינה המלאכותית שיגיעו מחו"ל עד לקליטתם המלאה.
בשנים האחרונות הבינה המלאכותית לוקחת חלק גדול יותר ויותר בתחום ההייטק אך לצער כולנו, הביקוש בחברות ההייטק הישראלי לא הולם את את הכמות הנדרשת - בכל שנה מצטרפים לשוק העבודה 700 בוגרי תואר שני במדעי המחשב.
מדינת ישראל כבר ידועה כמדינה עם המספר הגבוה ביותר בעולם של חברות סטארטאפ לנפש, לפי מחקר משותף ל-Google ישראל ומכון המחקר Rise Israel (לשעבר SNPI), עד היום הוקמו 2,300 סטארטאפים בתחום הבינה המלאכותית בישראל, מדובר בקרוב לרבע מחברות הטכנולוגיה הפעילות היום בישראל.
ההייטק הישראלי מתאפיין ברמה גבוהה של חדשנות, תחרות בריאה, יוצאות ממנו טכנולוגיות המשבשות שווקים קיימים, או יוצרות שווקים חדשים. כל זאת, לצד יכולת טיפוח של קהילה מדהימה של טאלנטים טכנולוגיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה